ناپولی فاصله خود را با صدر جدول کم کرد، ثبت پنجمین شکست در کارنامه میلان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی نزدیک ترین رقبای صدرنشنین جدول رده بندی رقابت ها و ثبت شکستی دیگر برای قرمز و مشکی پوشان شهر میلان شروع شد.

ناپولی فاصله خود را با صدر جدول کم کرد، ثبت پنجمین شکست در کارنامه میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته یازدهم از رقابت های سری A شب گذشته (شنبه) 3 دیدار برگزار گردید که طی آنها ناپولی در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد کاتانیا گذشت و فاصله خود با رم را به 2 امتیاز کاهش داد. خوسه کایخون (15) و مارک هامشیک (20) برای ناپولی گل زدند و لوکاس کاسترو در دقیقه 25 تک گل کاتانیا را به ثمر رساند. ناپولی با این پیروزی 28 امتیازی شد و صندلی خود در رده دوم جدول را تثبیت کرد.

همزمان با این دیدار، میلان بحران زده نیز در استادیوم سن سیرو میزبان فیورنتینا بود و با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. خوان وارگاس در دقیقه 27 و بورخا والرو در دقیقه 73 دو گل فیورنتینا را به ثمر رساندند تا بنفش پوشان فلورانس 21 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود نمایند.

پیش از این دیدار ها نیز، یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در خانه پارما با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد که این گل را پل پوگبا در دقیقه 77 به ثمر رساند.

در ادامه رقابت های هفته یازدهم سری A امروز 6 دیدار برگزار می گردد که در مهم ترین آنها رم صدرنشین از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان تورینو است. برنامه سایر دیدار ها به صورت زیر است:

لیورنو - آتالانتا

سامپدوریا - ساسولو

ورونا - کالیاری

لاتزیو - جنوا

اودینزه - اینتر (17:30)

تورینو - رم

در جدول رده بندی سری A رم با 30 امتیاز در صدر قرار گرفته و تیم های ناپولی و یوونتوس هر 2 با 28 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم جای دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 349

به "ناپولی فاصله خود را با صدر جدول کم کرد، ثبت پنجمین شکست در کارنامه میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی فاصله خود را با صدر جدول کم کرد، ثبت پنجمین شکست در کارنامه میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید