نتایج امتحانات دانشگاه پیغام نور تا 21 تیر ماه اعلام می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: نتایج امتحانات نیم امسال این دانشگاه برای دروس نظری تا 21 تیر ماه و برای دروس عملی تا 30 مهر ماه اعلام نهایی خواهد شد.

نتایج امتحانات دانشگاه پیغام نور تا 21 تیر ماه اعلام می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دانش آموزی در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

امیرحسین بهروز مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با بیان اینکه 21 تیر ماه نتایج امتحانات دانشجویان معین می گردد، گفت: دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور که در بهمن ماه سال گذشته انتخاب واحد نموده اند و اکنون در زمان امتحانات قرار گرفته اند می توانند تا اعلام نتایج دروس نظری که 21 تیرماه است در ترم تحصیلی تابستان ثبت نام و شرکت نمایند.

نتایج دروس واحدهای عملی 30 مهرماه اعلام می گردد

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان نتایج دروس واحدهای عملی این دانشگاه به تعویق افتاده و در 30 مهر ماه اعلام خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کنم که ثبت نام دانشجویان برای ترم تحصیلی بعدی در مهر ماه مطابق دستورالعمل دانشگاه اعلام خواهد شد.

برای ترم تحصیلی تابستان هیچ گونه شهریه مازادی نباید پرداخت گردد

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور توضیح داد: دانشجویان برای ثبت نام در ترم تحصیلی تابستان هیچ گونه شهریه مازادی نباید پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1214

به "نتایج امتحانات دانشگاه پیغام نور تا 21 تیر ماه اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج امتحانات دانشگاه پیغام نور تا 21 تیر ماه اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید