فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی شروع شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، مصاحبه دکتری سال 99 این دانشگاه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین و اساتید ، مصاحبه دکتری سال 99 این دانشگاه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

داوطلبین به وسیله سامانه تعبیه شده به همین منظور با گروه مصاحبه نماینده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر شده و مصاحبه انجام می گردد. اساتید دانشگاه آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر 4 نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می نمایند.

به منظور حفظ سلامت اساتید و کم کردن حداقل رفت و آمد، تمام اساتید مصاحبه نماینده ازدانشگاه های استان تهران انتخاب شده اند و در روز های مشخص شده در واحد دانشگاهی و در محل در نظر گرفته شده جهت برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می نمایند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی در 3 نوبت در مورد جایگزینی مصاحبه های دکتری سال 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان، با ستاد ملی کرونا و کمیته های کارشناسی آن و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مکاتبه داشته است که علی رغم پیگیری های متعدد با مخالفت این مراجع روبرو شده است.

این دانشگاه پس از مخالفت مراجع مذکور با جایگزینی مصاحبه ­­­­­­های دکتری و پس از آنالیز های متعدد، جهت حفظ سلامت داوطلبان، تصمیم به برگزاری مصاحبه ها به صورت مجازی گرفت که در این شرایط داوطلبان در منزل یا محل کار خود می توانند در روز و ساعت مشخص شده در جلسه مصاحبه شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1380

به "فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید