دانشگاه علامه طباطبائی 23 نفر عضو هیئت علمی جذب می نماید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، طبق فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در بهمن 98، تعداد 252 نفر شرکت کردند که از این میان 23 نفر در صورت احراز شرایط علمی و عمومی انتخاب خواهند شد.

دانشگاه علامه طباطبائی 23 نفر عضو هیئت علمی جذب می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جلسات آنالیز صلاحیت علمی متقاضیان جذب اعضای هیئت علمی فراخوان بهمن ماه 98 با رعایت پروتکل های بهداشتی و به همت دبیرخانه جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری دانشکده ها و گروه های آموزشی و با نظارت شجاع احمدوند، دبیر جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار گردید.

252 نفر در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در بهمن 98 شرکت نموده اند که از این میان 23 نفر در صورت احراز شرایط علمی و عمومی انتخاب خواهند شد. در هفته های جاری تمامی مصاحبه های مربوط به تبدیل شرایط و ارتقای همکاران علمی که به علت شیوع بیماری کرونا متوقف شده بود، انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1180

به "دانشگاه علامه طباطبائی 23 نفر عضو هیئت علمی جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علامه طباطبائی 23 نفر عضو هیئت علمی جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید