ایده های برتر رویداد استارت آپ فناوری توانبخشی معرفی شدند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، سومین رویداد ملی استارت اپ فناوری توانبخشی افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان با حضور معاون وزارت کشور، دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نماینده شورای اسلامی شهر تهران، رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با معرفی برگزیدگان به کار خود انتها داد.

ایده های برتر رویداد استارت آپ فناوری توانبخشی معرفی شدند

این رویداد با معرفی 15 ایده برتر و داوری ایده ها از سوی منتورها برای راهنمایی و راهنمایی تیم ها، تکمیل ایده ها و آماده سازی آنها در راستای تهیه طرح اولیه کسب و کار براساس نیاز جامعه هدف (افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان) آغاز شد.

از میان 15 طرح اولیه کسب و کار در نهایت، ایده های مینا مواجیان، مجتبی شهاب و علی ذوالعلی به ترتیب به عنوان ایده های اول تا سوم این رویداد معرفی شدند. همچنین سه ایده فرشته یاقوتی، بنفشه قربانی و فاطمه کاکا شایسته تقدیر شناخته شدند.

نفرات اول تا سوم این رویداد، علاوه بر لوح تقدیر، جوایز نقدی دریافت کردند و تمام 15 ایده برتر رویداد از حمایت شتابدهنده ها و سرمایه گذاران برای آموزش های لازم در راستا فناوری ایده خود، راهنمایی و راهنمایی کارشناسان و اختصاص محل استقرار با تجهیزات اداری یا کارگاهی برخوردار خواهند شد.

دکتر فرهاد طباطبایی قمشه عضو هیات علمی و مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دبیر علمی این رویداد ملی گفت: برای این رویداد 57 ایده وارد فرایند داوری شد که 40 ایده به انتخاب داوران، مشخص شدند و در مرحله بعد، از میان ویدئوهای سه دقیقه ای ایده های رسیده، 15 ایده برتر با رای 7 تا 10 داور ، انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2044

به "ایده های برتر رویداد استارت آپ فناوری توانبخشی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های برتر رویداد استارت آپ فناوری توانبخشی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید