نقاط منفی مجلس دهم زیاد بود

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، نماینده سابق مجلس گفت: هر مجلسی یک نقاط ضعف و قوتی دارد، اما بنظرم نقاط ضعف مجلس دهم نسبت به نقاط قوت آن بیشتر است.

نقاط منفی مجلس دهم زیاد بود

به گزارش، شاهین محمدی صادقی که برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حضور یافت، در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من شرایط کشور ایجاب می نماید هرکسی که فکر می نماید رأی می آورد و می تواند قدمی در برطرف مسائل مردم بردارد، باید خودش را عرضه کند.

محمدی صادقی گفت: من احساس می کنم که هم احتمال رأی آوری داشته باشم و هم اینکه با دو دوره نمایندگی و چند دوره ریاست دانشگاه، یک اشراف نسبی به مسائل و مسائل کشور دارم و تمایل دارم وظیفه ام را نسبت به جامعه و مردم کشورم انجام دهم.

او با اشاره به نحوه حضورش در انتخابات اضافه نمود: من در حال حاضر به صورت شخصی شرکت می کنم، اما گرایش فکری من با اصول گرایی تطابق دارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه عملکرد مجلس دهم اظهار کرد: هر مجلسی یک نقاط ضعف و قوتی دارد، اما به نظرم نقاط ضعف مجلس دهم نسبت به نقاط قوت آن بیشتر است؛ واکنش های ضعیف در مقابل مسائل ملی، منطقه ای و ضعف در ارائه راه حل برای مواجهه با مسائل مالی و سیاسی کشور.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 705

به "نقاط منفی مجلس دهم زیاد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط منفی مجلس دهم زیاد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید