هتل هالیدی این ریزورت در کرابی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل هالیدی این ریزورت کرابی (Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach) یکی از بهترین اقامت‌ها در کرابی می‌باشد. معبد ببر و استخر زمرد نیز از جمله جاذبه های گردشگری کرابی هستند.

هتل هالیدی این ریزورت در کرابی

بعد از چند ساعت فعالیت و گردش در تور کرابی استفاده از مرکز اسپا با امکاناتی همچون اتاق بخار و ماساژ و خدماتی چون درمان‌های بدن، درمان‌های زیبایی و اسکراب بدن به تسکین عضلات و رفع خستگی کمک می‌کند. شنا در استخر روباز هتل هالیدی این ریزورت کرابی دلچسب خواهد بود و مرکز تناسب اندام نیز به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی است. کلوب با انواع فعالیت‌های سرگرم‌کننده و استخر مخصوص برای کودکان در نظر گرفته‌ است.

رستوران Inn Asia در یک محیط زیبا، دیدگاه های پانوراما از ساحل اونانگ و آب های درخشان دریای آندامان نمایش می دهد و انواع غذا های دریایی تازه را در منو خود دارد. 

هتل 4 ستاره هالیدی این در کرابی دارای 173 اتاق سوپریور، اتاق با دسترسی استخر، اتاق دلوکس، سوئیت پنت هاوس، پریمیر گاردن ویو، پریمیر پول ویو، سوئیت کودکان و سوئیت خانوادگی می باشد و آن ها را با امکانات به روز برای مسافران تجهیز نموده است.

همچنین مسافرانی که هتل چهار ستاره هالیدی این ریزورت کرابی را برای اقامت انتخاب کرده اند برای رسیدن به فرودگاه باید درایوی 35 دقیقه‌ای دارد.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 848

به "هتل هالیدی این ریزورت در کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالیدی این ریزورت در کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید