هتل های ارزان قیمت پاریس

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل بعد از هواپیما اولین محلی است که بر روی کیفیت سفر شما تاثیر گذار است. به شما توصیه می‌کنیم در شهر پاریس به دنبال اقامت در هتل‌هایی باشید که به مرکز شهر نزدیک هستند.

هتل های ارزان قیمت پاریس

هتل نوار پاریس

هتل نوار (Hotel Noir) در آستروک الیزه (ASTRUC ELYSEES) قرار گرفته و در نزدیکی طاق پیروزی (Arc de Triomphe) و خیالبان معروف شانزه لیزه (Chams Elysses) قرار دارد. اتاق‌های لوکس هتل مجهز به عایق صوتی و تهویه مطبوع هستند. هتل نوار با ایستگاه مترو کورسِل (Courcelles) چندان فاصله‌ای ندارد و می‌توانید با خیال راحت از اینترنت وای‌فای رایگان در هتل نوار استفاده کنید. سرویس رفت‌وبرگشت، نگهداری بار، فکس و کپی، تهویه مطبوع، آسانسور، محوطه‌ی ویژه مخصوص سیگاری‌ها و گاوصندوق از امکانات این هتل هستند. این تا ایستگاه مترو حدود 100 متر فاصله دارد و دسترسی به تمام پاریس از راه مترو راحت است. اطراف هتل پر از مراکز خریدهای محبوب و برندهای معروف می‌باشد.

هتل حیات رجنسی پاریس

هتل حیات رجنسی اتوال (Hyatt Regency Paris Etoile) که پیش از این به هتل کنکورد لا فایت (Concorde La Fayette) مشهور بوده و در نزدیکی خیابان شانزه لیزه و طاق پیروزی (Arc de Triomphe) قرار دارد. اتاق‌های کاملا مجهز این هتل حیات رجنسی اتوال رو به منظره‌ی شهر هستند و تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون کابلی و گاوصندوق دارد. این هتل 5 دقیقه‌ با منطقه‌ی مرکز کنگره (Palais des Congrès) فاصله دارد و منطقه‌ی بازرگانی لَدفانس (La Defense) می‌رسید. سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه شارل دو گل مقابل هتل حیات رجنسی اتوال می‌باشد. این هتل سالن ورزشی، رستوران، وای‌فای رایگان و اینترنت باسیم رایگان، صرافی، تهیه بلیت، خدمات نگهداری از ب ار، امکانات کاری و برگزاری جلسه، فکس، کپی، سوغاتی فروشی، سوئیت ماه عسل و اتاق VIP دارد. این هتل امکانات رفاهی خاص برای معلولان و اتاق‌های مجهز به عایق صوتی دارد. برای تجربه یک سفر آرام و پر جاذبه به شما توصیه می‌کنیم با تور ارزان فرانسه همراه شوید.

هتل بست وسترن لو کولیزه پاریس

هتل بست وسترن لو کولیزه (Best Western Le Colisée) در مرکز شهر پاریس و  در نزدیکی «طاق پیروزی» (Arc de Triomphe) و خیابان محبوب شانزه لیزه قرار دارد. بعضی از اتاق‌های این هتل بالکن دارند و همه‌ی اتاق‌های آن به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون فلت با کانال های ماهواره و قهوه‌ساز مجهز هستند. صبحانه را هم می‌توانید در اتاق میل نمایید و هم در رستوران به مشاهده بپردازید. هتل لو کولیزه به موزه‌ی لوور و گراند پَله (Grand Palais) نزدیک می‌باشد. از این مکان به شبکه‌ی حمل‌ونقل عمومی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به همه نقاط شهر پاریس بروید. پارکینگ خصوصی نزدیک هتل است. هتل دوچرخه‌ی اجاره‌ای دارد. وای‌فای رایگان در همه جای این هتل دردسترس شما می‌باشد. هتل لو کولیزه امکان برگزاری جلسه، فکس، کپی، خدمات نگهداری از بار، خشک‌شویی و آسانسور دارد. این هتل تا ایستگاه مترو کمتر از 5 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 871

به "هتل های ارزان قیمت پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ارزان قیمت پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید