ورزشکاران مشمول خدمت سربازی قبل از اتمام مجوز فعالیت، شرایط خود را معین نمایند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود: ورزشکاران مشمول قبل از اتمام مجوز فعالیت ورزشی شرایط خدمت خود را معین تکلیف نمایند در غیر این صورت وارد غیبت شده و مجوز ادامه فعالیت ورزشی را ندارند.

ورزشکاران مشمول خدمت سربازی قبل از اتمام مجوز فعالیت، شرایط خود را معین نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سازمان وظیفه عمومی انتظامی کشور در اطلاعیه ای گفت: آن دسته از ورزشکاران مشمول که در سطح تیم ملی و لیگ برتر مشغول فعالیت ورزشی هستند و از تسهیلات ویژه مشمولان ورزشکار حرفه ای و قهرمانی استفاده می نمایند، لازم است قبل از اتمام مجوز فعالیت ورزشی شرایط خدمتی خود را معین تکلیف نمایند تا وارد غیبت نشوند.

براساس تسهیلات در نظر گرفته شده، خدمت دوره ضرورت برای ورزشکاران مشمول در سطح تیم ملی حداکثر تا سن 30 سالگی تمام و در سطح لیگ برتر تا سن 28 سالگی تمام، در صورت استمرار فعالیت و برابر ضوابط به تعویق می افتد.

تیم های ورزشی موظف به رعایت ضوابط یادشده هستند و باید از به کارگیری مشمولان ورزشکاری که مهلت آنان به اتمام رسیده خودداری و آنان را برای معین تکلیف شرایط خدمتی به سازمان وظیفه عمومی هدایت نمایند در غیر این صورت این دسته از ورزشکاران وارد غیبت شده و مجوز ادامه فعالیت ورزشی را ندارند.

براساس این گزارش، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار خدمت سربازی آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2175

به "ورزشکاران مشمول خدمت سربازی قبل از اتمام مجوز فعالیت، شرایط خود را معین نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران مشمول خدمت سربازی قبل از اتمام مجوز فعالیت، شرایط خود را معین نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید