پلیس تهران، یک هزار و 218 متهم در طرح رعد 34 بازداشت شدند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس پلیس تهران عظیم از بازداشت یک هزار و 218 متهم در طرح رعد 34 اطلاع داد.

پلیس تهران، یک هزار و 218 متهم در طرح رعد 34 بازداشت شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در تشریح نتایج طرح رعد 34 با اشاره به اینکه سال 99 سال جهش تحول کلانتری ها بوده و طرح های رعد اجرا شده مؤید فعالیت و پویایی کلانتری ها است، اظهار کرد: در این مرحله از اجرای طرح رعد در مجموع یک هزار و 218 دزد، توزیع نماینده موادمخدر، فراوری و توزیع نمایندگان اقلام ضد فرهنگی، قاچاقچیان و محتکران کالای اساسی و قاچاق دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس تهران عظیم در تشریح جزئیات کشفیات انجام شده با اشاره به انهدام 34 باند توزیع موادمخدر، قاچاقچیان کالا و باند دزدان در طرح رعد 34، بیان کرد: ارزش اموال مکشوفه از افراد دستگیر شده در این مرحله از طرح رعد حدود 13 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به دستگیری 135 خرده فروش موادمخدر در طرح مذکور گفت: از این افراد بیش از هفت کیلو موادمخدر کشف و تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 804 دزد گفت: این دزدان در قالب 30 باند فعالیت می کردند و از آن ها بیش از 12 هزار قلم انواع وسایل سرقتی به ارزش حدود 11 میلیارد تومان کشف شد.

رحیمی با اشاره به کشف 186 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح رعد 34، متذکر شد: 394 دزد دستگیر شده در این طرح سابقه دار و 406 نفر فاقد سابقه قبلی بودند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم با اشاره به دستگیری 15 قاچاقچی کالا، اضافه نمود: از این افراد بیش از هفت هزار و 600 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد تومان کشف شده است.

به گفته وی، طرح های مختلف پلیس پایتخت از جمله طرح های رعد، صاعقه و ظفر با قدرت ادامه خواهد یافت و پلیس اجازه نمی دهد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد.

لازم به ذکر است در طرح رعد قرار است کلانتری ها حوزه استحفاظی خود را از وجود مجرمان پاکسازی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1096

به "پلیس تهران، یک هزار و 218 متهم در طرح رعد 34 بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس تهران، یک هزار و 218 متهم در طرح رعد 34 بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید