چاپ مقالات و یادداشت های جرج اورول توسط ناشر انگلیسی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، انتشارات رینارد پرس انگلیس اعلام نموده است که به زودی مقالات و یادداشت های جرج اورول نویسنده مشهور انگلیسی را درباره سیاست، ادبیات و زبان شناسی منتشر خواهد نمود.

چاپ مقالات و یادداشت های جرج اورول توسط ناشر انگلیسی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

جرج اورول داستان نویس، روزنامه نگار ومنتقد ادبی بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش به نام های قلعه حیوانات و 1984 مشهور شده است. این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتاب دیگری از یک نویسندهٔ قرن بیستمی، فروش داشته اند.

اورول صاحب مقالات و یادداشت های بسیاری است که تا کنون منتشر نشده است. انتشارات رینارد می گوید نویسنده انگلیسی آثار ارزشمند دیگری در حوزه ادبیات و نقد ادبی و همچنین زبان شناسی دارد که تا به امروز منتشر نشده بود.

انتشارات انگلیسی بیان کرد از ماه ژانویه به بعد بیشتر نوشته های اورول از قانون حق نشر خارج شده است. تا پیش از این بنیاد اورول اجازه چاپ مقالات اورول را به هیچ ناشری نمی داد. ویل ددی رئیس و بنیان گذار انتشارات رینارد گفت: جرج اورول مقالات ارزشمندی در حوزه نویسندگی سیاسی دارد که تا کنون مورد غفلت قرار گرفته بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1540

به "چاپ مقالات و یادداشت های جرج اورول توسط ناشر انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ مقالات و یادداشت های جرج اورول توسط ناشر انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید