گواردیولا: منچسترسیتی در خرید بازیکن مرا محدود نموده است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد تمام خریدهایی که تابستان سال جاری انجام داده با وجود محدودیت هایی بوده که این باشگاه برای او مشخص نموده است.

گواردیولا: منچسترسیتی در خرید بازیکن مرا محدود نموده است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، پپ گواردیولا مدعی شد که در بازار جابجایی تابستان سال جاری توان رقابت با سایر باشگاه ها برای خرید بازیکنان مورد نظرش را نداشته است، چون سیاست منچسترسیتی در این حوزه کمی تغییر نموده و خریدهای او محدود شده است. این در حالیست که منچسترسیتی در بازار تابستانی سال جاری نسبت به سال گذشته که فقط ریاض محرز را از لسترسیتی جذب کرد، خرید های بیشتری انجام داده و بازیکنانی مانند رودری، کانسلو، پدرو پورو، آنجلینیو، استفن و مسینیو را مجموعاً به ارزش 168 میلیون یورو خریده است.

گواردیولا با تأکید بر اینکه منچسترسیتی دیگر نمی تواند برای خرید یک بازیکن خاص با باشگاه های بزرگ اروپایی وارد رقابت گردد، گفت: ما سال جاری نتوانستیم مانند رقبای مان بازیکن بخریم و تیم هایی که بازیکنان شان را می خواستیم را به آسانی متقاعد کنیم که آنها را به ما بفروشند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره تفاوت سرمایه گذاری این باشگاه در تابستان سال گذشته و سال جاری برای خرید بازیکن هم تأکید کرد: مشخصاً ما دو فصل است که بازیکن می خریم اما در تابستان پارسال ما فقط فقط یک بازیکن جذب کردیم. سال جاری هزینه های ما برای خرید بازیکن فقط کمی بیشتر از سال گذشته بود چون ما ارقامی که باشگاه های فروشنده می خواستند را نمی توانستیم بپردازیم.

گواردیولا با تأکید بر اینکه یک تیم برای داشتن شانس قهرمانی باید نیمکتی پرمهره داشته باشد و به همین دلیل هم باید پول خرج کند، اضافه کرد: باشگاه در تمام حوزه ها خوب کار نموده است اما گاهی اوقات ما نمی توانیم به خودمان اجازه دهیم که مانند سایر تیم ها پول خرج کنیم. این تمام ماجراست. ممکن است ما گاهی اوقات کوهی از پول را صرف خرید کوهی از بازیکنان کنیم که این برای داشتن تیمی پرمهره و با کیفیتی بالاست اما اینکه ما همواره بخواهیم چنین کاری را انجام دهیم، امکان پذیر نیست. باشگاه به من گفت برای خرید بازیکن محدودیت داری و دیگر نمی توانی از آن میزان بیشتر خرید کنی. شاید در آینده باز هم بازیکن بخریم اما الان دیگر نمی توانیم این کار را انجام دهیم. من هم گفتم چشم و به خواسته باشگاه عمل کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 390

به "گواردیولا: منچسترسیتی در خرید بازیکن مرا محدود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: منچسترسیتی در خرید بازیکن مرا محدود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید