آزمون GRE امروز برگزار می شود

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، آزمون زبان انگلیسی GRE) SUBJECT) در روز شنبه 5 آبان ماه 97 مصادف با 27 اکتبر 2018 برگزار می شود.

آزمون GRE امروز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، آزمون زبان انگلیسی GRE) SUBJECT) در روز شنبه 5 آبان ماه 97 مصادف با 27 اکتبر 2018 برگزار می شود.

داوطلبان آزمون GRE) SUBJECT) باید برای شرکت در آزمون حداقل یک ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون همراه با پرینت Admission Ticket یا تأیید ثبت نام که از سوی شرکت ETS به ایمیل داوطلبان ارسال شده است و همچنین دو عدد کارت شناسایی معتبر عکس دار (پاسپورت، کارت ملی ...) به سازمان سنجش مراجعه کنند.

آزمون جی .آر .ای. برای فارغ التحصیلان کارشناسی و بالاتر است و دانشگاه های آمریکایی و کانادایی نمره بالای این آزمون را ملاک پذیرش در دوره کارشناسی ارشد و دکتری در نظر می گیرند.

این آزمون مهارت های داوطلبان را در سه بخش رایتینگ تحلیلی Analytical Writing، دامنه لغت و درک مطلب Verbal Reasoning، استدلال ریاضی Quantitative Reasoning ارزیابی می کند.

آزمون GRE در تهران در ساعت 8:30 صبح روز شنبه پنجم آبان ماه 97 در محل سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، بین خیابان های استاد نجات الهی و سپهبد قرنی پلاک 204 برگزار خواهد شد.

4040/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1133

به "آزمون GRE امروز برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون GRE امروز برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید