آلگری: بالوتلی، زلاتان جدید ماست، شک دارم ایبرا به ایتالیا بازگردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال میلان ماریو بالوتلی را با زلاتان ابراهیموویچ مقایسه کرد.

آلگری: بالوتلی، زلاتان جدید ماست، شک دارم ایبرا به ایتالیا بازگردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی میلان در آستانه دیدار حساس امشب (یکشنبه) شاگردانش برابر میلان در هفته سی و سوم سری A ایتالیا مقابل یوونتوس مطرح کرد ماریو بالوتلی می تواند همچون زلاتان ابراهیموویچ بازیکنی بزرگ برای این تیم باشد.

بالوتلی که پیش از این در تیم های اینتر و منچسترسیتی عضویت داشته در 8 بازی که تاکنون برای میلان به میدان رفته 7 گل را وارد دروازه حریفان نموده و به چهره ای محبوب در سن سیرو تبدیل شده است. سوپرماریو که به تازگی از سوی نشریه تایمز به عنوان یکی از 100 چهره تاثیرگذار دنیا نیز معرفی شده در دیدار برابر بیانکونری ها به دلیل محرومیت غایب است.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان در آستانه دیدار برابر یووه گفت: بالوتلی پتانسیل این را دارد تا کارهایی که ایبرا در گذشته برای میلان انجام داده برای ما انجام دهد. این انتخاب ماریو بوده که در ایتالیا به فوتبال خود ادامه دهد و از زمان ملحق شدن به میلان نشان داده که فوتبالیستی حرفه ای است. حالا او خود را برای بازی با کاتانیا آماده می نماید تا پس از سپری کردن محرومیتش به میدان برود. مهاجم ما کانون توجه رسانه هاست، هرچند گاهی خودش هم خبرساز می گردد.

با وجود اینکه بعید به نظر می رسد که ابراهیموویچ 31 ساله به سن سیرو بازگردد ولی شایعاتی مطرح شده که میلان میخواهد با جذب زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کنونی پاری سن ژرمن ترکیبی از ایبرا و ماریو را در خط حمله خود تشکیل دهد.

سرمربی 45 ساله روسونری ها در مورد مهاجم پیشین میلان اضافه کرد: زلاتان بازیکنی فوق العاده است و در قهرمانی فصل 11-2010 ما نقشی به سزا داشت. مگر کسی هم پیدا می گردد که خواستار او نباشد اما فکر نمی کنم که رقم پیشنهادی میلان برای آوردن وی به اینجا کافی باشد. شک دارم او به ایتالیا برگردد.

زلاتان ابراهیموویچ بین سال های 2010 تا 2012 در 61 بازی با پیراهن روسونری ها به میدان رفت و پیروز شد 42 گل برای این تیم به ثمر برساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 328

به "آلگری: بالوتلی، زلاتان جدید ماست، شک دارم ایبرا به ایتالیا بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: بالوتلی، زلاتان جدید ماست، شک دارم ایبرا به ایتالیا بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید