اظهارات ساری پس از تحقیر برابر میلان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی یوونتوس پس از شکست سنگین تیمش مقابل میلان با رسانه ها صحبت کرد و درباره دلیل این اتفاق گفت.

اظهارات ساری پس از تحقیر برابر میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیرکت تی وی اسپورتس، یوونتوس بامداد امروز (چهارشنبه) برابر میلان نهاده شد و در یک بازی عجیب پیروزی 2 بر صفر را با شکست 4 بر 2 عوض کرد. این نخستین شکست بانوی پیر پس از بازگشت سری آ ایتالیا بود.

مائوریتسیو ساری گفت: 60 دقیقه در یک سطح کاملا عالی بازی کردیم و کاملا کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما ناگهان برای 15 دقیقه خاموش شدیم. برای همه تیم ها چنین اتفاقی رخ می دهد. دوره سختی برای همه است.

سرمربی یوونتوس اضافه نمود: باید همه چیز را فراموش کنیم چون چند روز دیگر دوباره به میدان خواهیم رفت و نیازی نیست بازی امروز را آنالیز کنیم. دلایل اصلی رخ دادن چنین اتفاق هایی قابل شرح نیست و حتی نمی توان پاسخی برایش پیدا کرد.

سرمربی ایتالیایی در سرانجام اظهار کرد: این شکست با باخت برابر ورونا و ناپولی کاملا متفاوت است. دلیلش نمی تواند یکی باشد. در دفاع انگیزه تیم کاهش یافت چون قبلا به تیم ها اجازه نمی دادیم حتی یک گل هم به ثمر برسانند. غایبان دلیل این افت نبودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1159

به "اظهارات ساری پس از تحقیر برابر میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات ساری پس از تحقیر برابر میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید