آماده سازی مجتمع ثامن الحجج برای حضور اوراقچی های شهر تهران

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران آنلاین:مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به تکمیل زیرساخت های مجتمع ثامن الحجج از آماده بودن این مجتمع برای حضور تمامی اوراقچیان سطح شهر تهران خبر داد.

آماده سازی مجتمع ثامن الحجج برای حضور اوراقچی های شهر تهران

حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در تشریح روند انتقال اوراقچی های میدان شوش به مجتمع ثامن الحجج گفت: از گذشته در محدوده محور شوش- فداییان اسلام 11 گاراژ بورس اوراق اتومبیل ها فعالیت می کردند که با مصوبه هیئت وزیران در سال 1369 مقرر شد این صنف از محدوده شهری خارج شود.

به گزارش ایسنا، تحصیلی اضافه نمود: به همین دلیل 790 واحد در این محدوده شناسایی شد و با هماهنگی اتحادیه، اتاق اصناف و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران زمینی در محدوده فرون آباد خاوران با مساحت 22 هکتار خریداری شد و با انعقاد قراردادی میان مالک زمین، پیمانکار ساخت و اعضای صنف، مقرر شد یک هزار و 300 واحد کارگاهی از متراژهای 60 تا 500 متری در این مجتمع ساخته شود تا برای استقرار اوراق کنندگان خودرو مورد بهره برداری قرار گیرد.

او ادامه داد: هزینه ساخت این واحدها در این مجتمع توسط خود خریداران پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر این که در حال حاضر تمامی زیرساخت های مجتمع ثامن الحجج تکمیل شده است؛ اضافه نمود: در حال حاضر در این مجتمع آب برق و تأسیسات زیرساخت هایی هم چون فاضلاب و خیابان سازی ها کامل شده و برای 90 واحد نیز کنتور گاز داده شده و به زودی برای سایر واحدها نیز کنتورگاز داده خواهد شد.

او اضافه نمود: در حال حاضر از 1300 واحدی که در مجتمع ثامن الحجج ساخته شده است 800 واحد توسط مالکان تحویل گرفته شده و 300 واحد به صورت فعال شارژ ماهیانه خود را پرداخت می کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: 6 سال پیش و در ابتدای ساخت این پروژه مالکین برای ساخت هر متر مربع از واحدهای کارگاهی خود قیمت بسیار مناسبی یعنی تقریباً زیر یک میلیون تومان پرداخت کردند و امروز ارزش اضافه نموده هر متر مربع از این واحدهای کارگاهی امروز به حدود 6 میلیون تومان رسیده است. ما برخی از اوراق کنندگان میدان شوش در ابتدای این امر در اینجا زمین هایی را خریداری کردند در مراحل بعدی آن را به فروش گذاشتند و یا در مرحله اولیه ثبت نام شرکت کردند و بعد آن را رها کردند.

او تاکید کرد: برخی از این افراد به جای قبلی خود یعنی در محدوده میدان شوش بازگشتند و در روند انتقال این صنف به مجتمع ثامن الحجج سنگ اندازی هایی می کنند و در خصوص تکمیل زیرساخت های این مجتمع تمامی زیرساخت های این مجتمع تکمیل شده و امروز آماده حضور اوراقچیان تهران برای کسب و کار شده است و خوشبختانه واحدهایی که در این مجتمع فعال شده اند، در محیط آرام با استقرار نظم کسب و کار می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، تحصیلی در خصوص انتقال مابقی واحدهای اوراق کننده خودرو در میدان شوش نیز گفت: به زودی و با همکاری اصناف، اتحادیه مربوطه، استانداری، نیروی انتظامی و سایر ارگان ها و سازمان های ذی ربط نسبت به طراحی و اجرای برنامه منظم و قاطع برای انتقال کامل اوراق کنندگان خودرو از محور شوش- فداییان اسلام اقدام خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 247

به "آماده سازی مجتمع ثامن الحجج برای حضور اوراقچی های شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی مجتمع ثامن الحجج برای حضور اوراقچی های شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید