اتاق پذیرایی شیک و مدرن را با این ترفندها چیدمان کنید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اولین جایی که به محض ورود به خانه با آن روبه رو می شویم اغلب اتاق پذیرایی است.

اتاق پذیرایی شیک و مدرن را با این ترفندها چیدمان کنید

در این مطلب از خبرنگاران به بیان نکاتی برای اتاق پذیرایی شیک و مدرن می پردازیم. شما می توانید با توجه به امکانات و بودجه ای که در دسترس دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید و در نتیجه آن اتاق پذیرایی شیک و با کلاسی داشته باشید. همراه ما باشید.

به دیوارها رنگی نو بزنید

شما می توانید احساس فضا را با انتخاب رنگی کاملا متفاوت تغییر دهید. ممکن است به نظرتان کار سختی بیاید، اما رنگ کردن دیوارها به نسبت تغییراتی که ایجاد می نماید، کاری ارزان و ساده است که می تواند تغییرات کلی در اتاق پذیرایی شما ایجاد کند.

آوردن بافت های نو از نکات اتاق پذیرایی شیک و مدرن

پارچه مخمل اغلب در فصول سرد به عنوان پارچه رومبلی انتخاب می گردد. این پارچه بافت بسیار مستحکمی دارد و به محیط گرما می بخشد. بعلاوه پارچه مخمل به راحتی با سبک های مختلف منطبق می گردد.

جزئیات رنگی در محیط را تغییر دهید

وقتی صحبت از اتاق پذیرایی شیک می گردد اولین چیزی که به فکر همه می رسد تغییر در جزئیات است. انتخاب رنگ های متفاوت می تواند کاملا در ظاهر و احساس محیط تغییر ایجاد کند. کوسن ها، قاب عکس ها و قالیچه پهن شده در قسمت پذیرایی می توانند با همدیگر تغییر نمایند و رنگ و احساس نوی به محیط بدهند. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب سریع و ارزان دکور خانه را عوض کنید سر بزنید.

استفاده از فضاهای کوچک را با مبلمان قابل تغییر توسعه دهید

اثاثیه و مبلمان با قابلیت چندکاره بودن، گزینه های بسیار خوبی برای استفاده بیشتر از فضاهای کوچک هستند. یک میز قهوهخوری که کگرددار است، یک قفسه کتاب به عنوان جدا نماینده فضاها و یا یک پاف که به عنوان میز، زیرپایی و در صورت احتیاج صندلی استفاده می شوند، نمونه هایی از این تغییر هستند.

یک میز تلویزیون خوب از نکات اتاق پذیرایی شیک و مدرن

ابعاد میز تلویزیون و تلویزیون باید باهمدیگر متناسب باشند. میز تلویزیون باید حداقل 5 سانتی متر از دو سمت میز فاصله داشته باشد تا هم از نظر محافظتی و هم زیبایی مسئله ای ایجاد نگردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز از این گیاهان آپارتمانی در منزل استفاده نکنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2262

به "اتاق پذیرایی شیک و مدرن را با این ترفندها چیدمان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق پذیرایی شیک و مدرن را با این ترفندها چیدمان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید