اعلام توافق های تازه میان ایران و ترکیه درباره صادرات گاز

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از برگزاری نشست با نمایندگانی از شرکت بوتاش ترکیه و توافق های تازه اطلاع داد.

اعلام توافق های تازه میان ایران و ترکیه درباره صادرات گاز

به گزارش ایسنا، محمدرضا جولایی درباره این نشست گفت: طبق توافق های صورت گرفته، همه فعالیت های فنی، عملیاتی و اجرایی صادرات گاز به ترکیه در شش ماه آینده با هماهنگی دو طرف انجام خواهد شد که این موارد شامل برنامه های عملیاتی، تعمیرات، حفاظت کاتدی و پوشش خطوط بین ایران و ترکیه و نوسازی ایستگاه بازرگان و دیگر موارد مربوط به صادرات گاز به این کشور می گردد.

وی با بیان اینکه در این نشست فشرده در خصوص ظرفیت انتقال گاز، انجام خدمات فنی و مهندسی و افزایش دیگر همکاری ها بحث و گفتگو شد، اضافه کرد: صنعت بزرگ گاز کشور با شتاب در راستا توسعه گام برمی دارد و ایران به عنوان منبع تأمین مطمئن گاز در سرتاسر دنیا شناخته می گردد، بنابراین باید این جایگاه را مهم بدانیم و چالش های آن را رفع کنیم.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران بعلاوه با اعلام رضایت از برگزاری این نشست تأکید کرد: فراموش نکنیم که تداوم و افزایش صادرات گاز با برنامه ریزی برای توسعه و نگهداشت از ظرفیت های موجود فراوری و بهینه سازی مصرف، امکان پذیر خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2275

به "اعلام توافق های تازه میان ایران و ترکیه درباره صادرات گاز" امتیاز دهید

2 کاربر به "اعلام توافق های تازه میان ایران و ترکیه درباره صادرات گاز" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام توافق های تازه میان ایران و ترکیه درباره صادرات گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید