اعمال محدودیت تردد در ورودی چابکسر، فعالان مجازی با تولید محتوای ارزشمند تقویت روحیه کنند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/گیلان فرماندار رودسر با اشاره به اعمال محدودیت تردد در ورودی چابکسر، گفت: از فعالان فضای مجازی می خواهیم که با تولید محتوای ارزشمند، فضای شادی و نشاط را برای مردم و مخاطبان فراهم کنند و روحیه و انگیزه همگانی برای مقابله با ویروس کرونا را ارتقا دهند.

اعمال محدودیت تردد در ورودی چابکسر، فعالان مجازی با تولید محتوای ارزشمند تقویت روحیه کنند

حسین اسمعیل پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اعمال محدودیت تردد در ورودی استان از سمت شهرستان رودسر واقع در چابکسر، اظهار کرد: در چابکسر جلوی ورود غیر ضروری مسافران به استان گیلان گرفته شده اما خودروهای امدادی و سوخت رسانی اجازه ورود دارند و مسافران اجازه ورود به استان را ندارند.

فرماندار شهرستان رودسر اضافه کرد: این شرایط محدودیت ترافیکی تا عادی شدن شرایط استان، ادامه خواهد داشت لذا از مسافران می خواهیم که برای ورود به استان در چابکسر توقف نکنند.

وی با بیان اینکه به مردم شهرستان هم توصیه می کنم از تردد غیر ضرور اجتناب کنند، گفت: مردم تا عادی شدن شرایط در منازل خود بمانند، هر چقدر خود را محدودتر کنند امکان انتقال ویروس کمتر خواهد شد.

اسمعیل پور تاکید کرد: از فعالان فضای مجازی می خواهیم که با تولید محتوای ارزشمند، فضای شادی و نشاط را برای مردم و مخاطبان فراهم کنند و به جای اینکه صرفا به نواقص و کمبودها بپردازند، با تولید محتوای ارزشمند روحیه و انگیزه همگانی برای مقابله با ویروس کرونا را تقویت کنند.

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به کمک خیرین این شهرستان در تامین و تجهیز اقلام بهداشتی مورد استفاده بیمارستان ها، شرح داد: تا به امروز ده ها هزار ماسک، دستکش، ماده ضدعفونی کننده و شوینده توسط خیرین بزرگوار تهیه و بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان اهدا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 979

به "اعمال محدودیت تردد در ورودی چابکسر، فعالان مجازی با تولید محتوای ارزشمند تقویت روحیه کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت تردد در ورودی چابکسر، فعالان مجازی با تولید محتوای ارزشمند تقویت روحیه کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید