افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا در پکن

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، چین امروز (شنبه) بیشترین شمار ثبت شده ابتلا به کرونا را طی چهار روزِ پیاپی پس از شیوع مجدد این ویروس در پکن گفت.

افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا در پکن

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، کمیسیون بهداشت ملی چین شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در روز گذشته (آدینه) را در مجموع 21 نفر گفت که از 13 نفر اعلام شده در روز پیش از آن نیز بیشتر شده است.

شمار مبتلایان جدید در پکن نیز 17 نفر بوده که نسبت به 11 نفرِ روز پیش از آن افزایش داشته است.

از 11 ژوئن، زمانی که پکن گزارش اولین مورد ابتلا به کرونا را در شیوع مجدد کرونای ناشی از یک مرکز عمده فروشی مواد غذایی گسترده در جنوب غربی پایتخت اطلاع داد تا به امروز 297 نفر در این شهر با جمعیت بیش از 20 میلیون نفر به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند.

همچنین روز آدینه مقامات چین از ورود چهار مسافر مبتلا به کرونا به این کشور اطلاع دادند که در مقایسه با آمار دو نفره در روز پیش از آن افزایش یافته است.

تا به امروز 83 هزار و 483 نفر در چین به کرونا مبتلا شده اند که از این میان 4634 نفر جان خود را از دست داده اند. شمار قربانیان این بیماری در چین از اواسط ماه مه میلادی ثابت مانده است.

چین همچنین 12 بیمار بدون علامت را در روز گذشته گزارش کرد که تست آن ها مثبت بوده اما علائم بالینی مانند تب را از پنج روز قبل از تست نشان نداده اند.

بنا بر گزارش رویترز، مرکز بهداشت و درمان چین در موارد مصوب خود اعلام نموده بیماران بدون علامت شامل آمارهای اعلام شده این کشور نمی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1223

به "افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید