تور ارزان دبی: امارات: در کوشش برای دستیابی به برترین روابط با ایران هستیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور دیپلماتیک تأکید کرد کشورش در کوشش برای دستیابی به برترین روابط با ایران است.

تور ارزان دبی: امارات: در کوشش برای دستیابی به برترین روابط با ایران هستیم

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران یک مقام ارشد امارات متحده عربی گفته که کشورش بایستی برای اطمینان یافتن از ثبات و رفاه در منطقه بایستی در پی روابط خوب با ترکیه و ایران باشد.

انور قرقاش، مشاور رئیس امارات امروز پنجشنبه (25 فروردین/ 14 فوریه) گفت: واقعیت های سیاسی بین المللی نشان می دهند که اقدامات جمعی برترین راه برای دستیابی به نتایج مثبت و کاستن از اثرات منفی است. اقدامات جمعی علی رغم آنکه در منطقه ما بنا به دلایل متعدد با موانع زیادی روبرو شده اند لازم و ضروری هستند.

این مقام امارات متحده عربی در ادامه توضیح داد: با توجه به تغییرات کنونی در منطقه ضروری است با کشور هایی که سیاست ها و دیدگاه های متفاوتی نسبت به ما دارند مسائلمان را با کوشش برای رسیدن به فهم مشترک و کنار گذاشتن اختلافات به صورت صلح آمیز حل کنیم.

انور قرقاش در ادامه به روابط کشورش با ایران اشاره نمود و گفت: به عنوان مثال ایران کشور همسایه ما است و ما سعی می کنیم برترین روابط را با این کشور داشته باشیم. ترکیه، شریک ما در کوششی مشترک برای رسیدن به رفاه است و ما بعلاوه از منظره های موجود در توافقات ابراهیم حمایت می نماید.

قرقاش در ادامه، امنیت امارات را خط قرمز این کشور خواند و گفت ابوظبی، تجاوز به این خط قرمز را نخواهد پذیرفت. او گفت: از این خط قرمز بایستی با استفاده از همه ابزار های موجود از جمله منابع انسانی، منابع دفاعی، آگاهی های عمومی و به وسیله ایجاد ائتلاف های بین المللی محافظت کرد.

امارات متحده عربی یکی از کشور های عضو ائتلافی به رهبری عربستان سعودی است که از فروردین ماه سال 1394 کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده اند.

این حملات به نابودی زیرساخت های یمن و توسعه فقر، بیکاری و توسعه بیماری های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. از زمان شروع این حملات ده ها هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده اند. کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در دنیا توصیف می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2170

به "تور ارزان دبی: امارات: در کوشش برای دستیابی به برترین روابط با ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: امارات: در کوشش برای دستیابی به برترین روابط با ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید