ایرانم! به مناسبت نوزدهمین سالروز انتشار روزنامه توریسم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، نگو که حوصله ات سر آمده از وعده های دلکش سال و ماه و روز های ما ،نگو باور نمی کنی ؛که دل ما به وسعت بی انتهای امید و استواری تو قرص است که چه سربلند در هزارتوی تاریخ پر فراز و نشیبت ،این پهنه پرافتخاررا از دل تاریک و روشن روزهای بسیار دشوارگذرداده ای .

ایرانم! به مناسبت نوزدهمین سالروز انتشار روزنامه توریسم
هما حاصلی/روزنامه توریسم

شبیه قصه های هزار و یک شب هربار قصه تازه ای نوشتیم از زیبایی های تو و گنجینه های پنهان و ناشناخته ات و هربارانتهای قصه مان را به امید فردای روشن گره زدیم و فردا دوباره کابوسی خواب تو را آشفته کرد،اما دوباره از نو، از روز بهتری نوشتیم و دوباره و دوباره و دوباره … اما آن روز خوب نیامد که نیامد.

انگار زمین و زمان دست در دست هم داده اند برای نقش بر آب کردن نقشه های ما .دلمان خون است برای خوزستان تشنه ات ، برای سیستان تب آلود و سرفه های بی امانش، برای غم نان مردمان صبورت که پنجه های بی رحم تحریم و رکود گلویشان را چنگ می زند ، برای موج های پیاپی بیماری که جنوب و شمالت را رها نمی نماید.با این همه دریغ است که تو ویران شوی . دل پرخون ما هرگز برای تو به بد و گزند رضا نمی دهد. ما امیدوار به روزهای خوب تو اندیشه می کنیم ، حتی اگر آسمان به زمین بیاید . ما از نو خواهیم نوشت از تو و روزهای خوب و دلمان قرص است که این بار هم به امید خدا و همت مردمان نیک سرشتت از این گذرگاه سخت به سلامت عبور خواهی کرد.

روزنامه توریسم در صندلی تنها روزنامه مکتوب گردشگری دنیا در سرشروع نوزدهمین سال انتشار خود با تنی رنجور از روزهای سخت رکود همچنان پا به پای مردمان ایران و صنعت بی جان گردشگری از رسالت ارزشمند خویش که همانا توسعه صنعت گردشگری کشور و جذب گردشگران دنیا به این خطه زرخیز است فرو گذار نکرده و با همراهی شما مخاطبان وفادار امید دارد که سالی پر گشایش پیش رو داشته باشد.

صنعت گردشگری در دو سال اخیر روزهای صعبی را پشت سر گذاشته و تا مرز ورشکستگی پیش رفته است بسکمک از فعالان این صنعت بیکار و کسب و کارهای این حوزه مقروض و درمانده شده اند . با این حال ماهیت انعطاف پذیری این صنعت نقطه عطفی است که با اتکا به آن می گردد امیدوار بود که با تمام شدن پاندمی به سرعت زخم های آن ترمیم شده و دوباره به روزهای رونق برگردد. بهر تقدیر شرط گذر سلامت از این روزگار سخت حمایت فوری دولت از فعالانی است که رمقی برایشان نمانده است.

با امید به گشایش در کسب و کار فعالان گردشگری و معیشت همه مردم این سرزمین روزنامه توریسم سالی تازه را شروع می نماید. با ما باشید که فردا به کمک خدا روز دیگری است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1859

به "ایرانم! به مناسبت نوزدهمین سالروز انتشار روزنامه توریسم" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایرانم! به مناسبت نوزدهمین سالروز انتشار روزنامه توریسم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانم! به مناسبت نوزدهمین سالروز انتشار روزنامه توریسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید