بازیکنان سپاهان خیلی بد صحبت می کردند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. حق ما بردن در این بازی بود اما در دقایق پایانی عقب کشیدیم و فکر می کنم به همین دلیل ضربه خوردیم.

بازیکنان سپاهان خیلی بد صحبت می کردند

مدافع پرسپولیس ادامه داد: سپاهان موقعیت زیادی نداشت و ما بد گل خوردیم. تساوی این بازی حسرت بزرگی برای ما شد. این بازی برای ما مهم تر از دربی با استقلال بود.

نعمتی درباره احساس درد از ناحیه کتف خود توضیح داد: دقیقه 90 روی کتفم پایین آمدم و فردا باید آزمایش بدهم. امیدوارم مسئله ای نباشد.

وی درباره درگیری و تنش فیزیکی بازیکنان دو تیم در خاتمه بازی توضیح داد: نمی دانم چه کسی درگیری را آغاز کرد اما بازیکنان سپاهان به شدت بد صحبت می کردند. اینجا زمین فوتبال است و جای بد صحبت کردن نیست. ما رفیق همدیگر هستیم و نباید این گونه صحبت کنیم. یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می خوری. کتف من آسیب دیده بود و باید تعویض می شدم. حرف هایی می زدند که واقعا نباید زده می شد. فکر نکنم بازیکنان ما حرف خاصی زده باشند و بازیکنان سپاهان شلوغ کردند. باید حرف ها را داخل زمین می زدند که بیرون زمین زدند.

نعمتی در واکنش به صحبت های محرم نویدکیا درباره زمین خوردن بازیکنان پرسپولیس گفت: من در زمین بودم و چنین چیزی نشنیدم. پرسپولیس را چهار پنج سال است که همه می بینند و می شناسند. ما مخالف وقت کشی هستیم. یکی از افرادی که زمین افتاد خود من بودم که در دو صحنه آسیب دیدم و نمی توانستم بلند شوم. دنبال بردن بودیم و حیف شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1776

به "بازیکنان سپاهان خیلی بد صحبت می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان سپاهان خیلی بد صحبت می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید