با قرمز شدن شهر ها، تردد بین شهری ممنوع شد؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا ممنوعیتی برای تردد بین استانی تصویب نکرده است، فعلا شرایط سفر به همان شکل قبل است.

با قرمز شدن شهر ها، تردد بین شهری ممنوع شد؟

به گزارش ایسنا، ایمان قربانی در جمع خبرنگاران با اشاره به قرمز شدن تعداد زیادی از شهر های کشور و از جمله تهران درباره محدودیت های تردد از و به استان تهران بیان نمود: با توجه به اینکه ستاد ملی کرونا ممنوعیتی برای تردد بین استانی تصویب نکرده است، فعلا شرایط سفر به همان شکل قبل است.

وی با بیان اینکه اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند، محدودیت های نو تری وضع نمی گردد، اضافه کرد: از مردم می خواهیم به استان های قرمز و نارنجی مسافرت ننمایند تا در آینده نزدیک پیروز به کنترل سویه نو بیماری کرونا باشیم.

قربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر انجام سفر های استانی محدودیتی ندارد، گفت: با توجه به شرایط کنونی ابتلاء به کرونا از همه شهروندان می خواهیم نسبت به تزریق دز یادآور واکسن کرونا هرچه سریعتر اقدام نمایند.

وی تاکید نمود: همه کسانی که برای مسافرت اقدام می نمایند باید 2 دز واکسن زده باشند و نتیجه تست پی سی آر منفی داشته باشند، زیرا در صورت وضع محدودیت های نو، تزریق دو دز واکسن کنترل می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2136

به "با قرمز شدن شهر ها، تردد بین شهری ممنوع شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قرمز شدن شهر ها، تردد بین شهری ممنوع شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید