برگزاری مراسم قدردانی از پیشکسوتان ورزش کشور و رو نمایی از سردیس دو تن از پیشکسوتان بوکس

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مراسم قدردانی از پیشکسوتان ورزش کشور و رو نمایی از سردیس دو تن از پیشکسوتان بوکس کشور برگزار گردید.

برگزاری مراسم قدردانی از پیشکسوتان ورزش کشور و رو نمایی از سردیس دو تن از پیشکسوتان بوکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم قدردانی از پیشکسوتان ورزش کشور و رو نمایی از سردیس دو تن از پیشکسوتان ارزنده بوکس کشور به نام های احمد ناطق نوری و منوچهر مقصودی ساعت 10 صبح امروز با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

سیدرضا صالحی امیری در این مراسم گفت: در ابتدا خیر مقدم عرض می کنم به قهرمانان، پیشکسوتان خانواده بوکس. حضور وزیر ورزش در این جمع یک پیغام روشن دارد و آن اینکه وزیر شما قدردان عظیمان ورزش خواهد بود و به نمایندگی از شما از حضور وی تقدیر می کنم.

وی تاکید نمود: ما چند نوع سرمایه داریم. سرمایه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی. سرمایه ها می آیند و می فرایند و هیچ صاحب سرمایه ماندگار نشد اما بعضی از سرمایه ها در تاریخ ما ماندگاری دارد که به آنها سرمایه های نمادین می گوییم. مثال زنده ما این است که کشتی یک تبار عظیم دارد اما یک انسان عظیم سرمایه نمادین این رشته شد به نام زنده یاد تختی.

صالحی امیری گفت: ما از ناطق نوری و مقصودی تجلیل نمی کنیم بلکه از معرفت و انسانیت و اخلاق تجلیل می کنیم. ما قدردان همه پیشکسوتان هستیم اگر درخت ورزش میوه داده و ورزشکاران ما در المپیک و پارالمپیک روی سکو رفتند وجود ریشه هایی به نام پیشکسوتان ورزش هستند این یک شعار نیست بلکه باور ما است.

ناصر عظیمی، پیشکسوت ورزش و فوتبال کشورمان در این مراسم گفت: حمید سجادی بیشتر از وزیر یک دوست است. یک موضوع را راحت می گویم؛ آقای سجادی خیلی کار روی زمین مانده است.

وی در ادامه اضافه کرد: مجموعه آزادی احتیاج به رسیدگی دارد ما پیرمردها اگر مورد رسیدگی قرار نگیریم تحمل می کنیم ولی سنگ و سیمان نه.

پیشکسوت کشورمان توضیح داد: ما پیرمردها جایی برای فرار کردن نداریم ولی آرزو داریم. خجالت کشیدن برای ما سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1902

به "برگزاری مراسم قدردانی از پیشکسوتان ورزش کشور و رو نمایی از سردیس دو تن از پیشکسوتان بوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم قدردانی از پیشکسوتان ورزش کشور و رو نمایی از سردیس دو تن از پیشکسوتان بوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید