تاکید بر اقدامات ویژه برای برطرف کم تحرکی مردم در استان تهران

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی که ملاقات و امضا تفاهم نامه با نهادها و سازمان های مرتبط برای توسعه ورزش همگانی را در دستور کار دارد، با نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ملاقات و مصاحبه کرد.

تاکید بر اقدامات ویژه برای برطرف کم تحرکی مردم در استان تهران

در این ملاقات افشین ملایی با تاکید بر اینکه استان تهران به دلیل شرایط ویژه کرونایی و گستردگی این بیماری به مرحله هشدار کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی رسیده است گفت: از اداره ورزش و جوانان تهران که توجه ویژه به ورزش همگانی شهروندان را در اولویت اصلی خود قرار داده است قدردانی می کنم.

ملایی با بیان اینکه انتظار از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیشتر از این است ادامه داد: با وجود کوشش هایی که اجرا شده اما هنوز تهران با شرایط مطلوب در حوزه ورزش همگانی فاصله دارد و باید با هم افزایی و اجرای برنامه های مشترک بتوانیم این استان را به صندلی واقعی خودش در حوزه سلامت و ورزش همگانی برسانیم.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی بر انجام اقدامات مشترک و برنامه ریزی برای برطرف کم تحرکی تاکید نمود و ادامه داد: با شرایط و امکانات موجود نمی توان بر کم تحرکی و چالش های حوزه سلامت غلبه کرد.

نصرالله پریچهره نیز با تقدیر از اقدامات و فعالیت های فدراسیون ورزشهای همگانی در دوران کرونا که توانسته است مردم را به ورزش در این دوران تشویق و ترغیب کند، گفت: باید با همفکری و برنامه ریزی لازم در جهت برطرف مسائل بر سر راه توسعه ورزش همگانی حرکت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: این وعده را می دهیم که با اتخاذ تدابیر ویژه شرایط ورزش همگانی را در استان تهران به شرایط و صندلی بهتری برسانیم.

در ملاقات افشین ملایی با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمدرضا فروحی دبیر، رضا شجیع نایب رئیس و مجتبی کرمی مشاور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1705

به "تاکید بر اقدامات ویژه برای برطرف کم تحرکی مردم در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر اقدامات ویژه برای برطرف کم تحرکی مردم در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید