تصویب یک فوریت وحدت رویه دررسیدگی به برنامه های پنج ساله و بودجه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، طرح یک فوریت رویه رسیدگی و آنالیز برنامه های پنج ساله و بودجه سالانه شهرداری در شورای شهر تهران با پیشنهاد مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت با اکثریت آرا به تصویب رسید.

تصویب یک فوریت وحدت رویه دررسیدگی به برنامه های پنج ساله و بودجه

همچنین در ادامه این جلسه لایحه معرفی دو نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب در واحدهای تابعه شهرداری تهران آنالیز و مهشید رضاییان به عنوان قائم مقام ذیحساب شرکت سرمایه گذاری شهر و علی بیات به عنوان قائم مقام ذیحساب شرکت شهر سالم انتخاب شدند.

در جلسه امروز شورای شهر تهران همچنین زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گرامیداشت روز آتش نشان گفت: یکی از جدی ترین مسائل برای ارائه خدمات موضوع تجهیزات است که این امر در هه حوزه ها شمولیت دارد.

وی ادامه داد: باید از مدیریت شهری تشکر کنیم به واسطه اینکه برخی احتیاج های سازمان آتش نشانی مرتفع شد و تجهیزاتی درخور شهروندان تهرانی فراهم آمد.

نژاد بهرام گفت: این مسئله با اهمیت بود و در واقع تضمینی برای حیات و ایمنی خود آتش نشانان چرا که اگر ایمنی آتش نشانان تامین نگردد نمی توان انتظار خدمت رسانتی از آنان داشت.

عضو هیات رییسه شورا همچنین گفت: امیدواریم روند تجهیز سازمان آتش نشانی به شکل مطلوب ادامه پیدا کند و احتیاجهای باقی مانده این سازمان در اسرع وقت تامین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 94

به "تصویب یک فوریت وحدت رویه دررسیدگی به برنامه های پنج ساله و بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب یک فوریت وحدت رویه دررسیدگی به برنامه های پنج ساله و بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید