تغییر ساعت تاثیری در زمان پروازها ندارد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد که با تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت پروازها تغییر نمی کند و پروازها طبق برنامه و زمان درج گردیده در بلیت ها انجام می گردد.

تغییر ساعت تاثیری در زمان پروازها ندارد

به گزارش خبرنگاران، باتوجه به اینکه مقرر است ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب (30 شهریور) یک ساعت به عقب کشیده گردد، سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد که مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور، برنامه های خود را بر اساس زمان درج گردیده در بلیت های هواپیما انجام دهند و در فرودگاه ها حضور یابند.

در این باره رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - به خبرنگاران، گفت: تمام کادرهای پروازی داخلی و خارجی زمان پرواز خود را بر اساس زمان رسمی ایران تنظیم نموده اند و از این رو مسافران باید طبق زمان درج گردیده در بلیت در فرودگاه حاضر باشند.

وی از روابط عمومی شرکت های هواپیمایی نیز خواست که تغییر ساعت رسمی کشور و زمان حضور مسافران به فرودگاه را اطلاع رسانی نمایند.

به گفته جعفرزاده، تمام مقدمات لازم برای مدیریت این پروازها در ایران اجرا شده و مانند تجربه سال های قبل فرودگاه ها مسئله ای در تغییر ساعت پرواز نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، طبق قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می گردد و در ساعت 24 روز 30 شهریور به حال سابق برگردانده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 84

به "تغییر ساعت تاثیری در زمان پروازها ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت تاثیری در زمان پروازها ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید