تفریح در پاریس به صورت رایگان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پاریس یک از پرطرفدارترین شهرهای قاره اروپا از دید گردشگری است. برای تجربه یک سفر کامل و ارزان به شما توصیه می‌کنیم به سراغ تفریحات رایگان این شهر در کشور فرانسه بروید که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

تفریح در پاریس به صورت رایگان

ماجراجویی در تاکستان‌های پاریس

هرسال در ماه اکتبر، در ارتفاعات مونتمارتر (Montmartre) جشنواره انگور برگزار می‌گردد. این جشن، از بهترین جاذبه‌های شهر پاریس در تور فرانسه ارزان است. در هر زمانی از سال که به این تاکستنا بروید با قدم زدن در خیابان سول (Saules) می‌توانید از مناظر قدیمی‌ترین تاکستان پاریس لذت ببرید. همچنین، در پارک بلویل (Belleville) نیز نماهایی زیبا روبروی چشمان شما خواهد بود. در آنجا تاکستان کوچک و زیبای دیگری هم با نام پینو میونیر (Pinot Meunier) قرار دارد. اگرچه تاریخچه بلویل به عنوان یک تاکستان به قرن سیزدهم بازمی‌گردد، اما در اوایل قرن بیستم به بهره‌برداری کامل رسیده است.

ورزش در برژ دو سن (BERGES DE SEINE)

در قسمت جنوبی رودخانه سن، در کنار پله‌های موزه اورسی (Orsay) و پون دو لالما (Pont de l’Alma)، برژ دو سن فعالیت‌های رایگان زیادی برای تمام سنین دارد. برژ دو سن مکانی عالی برای پیاده‌روی و دوچرخه ‌سواری می‌باشد و در اطراف آن باغ‌ها و پیاده‌روها، کافه، وسایل بازی، و فضاهای اجرای هنری متعددی وجود دارد. همچنین، می‌توان در کنار این رودخانه، زیبایی پاریس را مشاهده نمود. برژ کلاس‌های فیتنس در فضای باز ارائه می‌کند؛ از جمله دو، یوگا، اسکی، و بوکس. در تابستان نیز کنسرت‌ها و فیلم‌های رایگان در فضای باز برگزار می‌گردد.

کنسرت رایگان در پاریس

در بعضی از کلیساهای تاریخی شهر پاریس در طول سال کنسرت به صورت رایگان برگزار می‌گردد. از سال 1930، کنسرت‌های یکشنبه شب کلیسای آمریکایی در پاریس، به طور رایگان اجرا می‌گردند. در کلیسای نوتردام هم در طول سال آوازهای گریگوری، موسیقی با ارگ و دیگر کنسرت‌های رایگان برگزار می‌گردند. این کلیسا میزبان کنسرت‌های کلاسیک پولی نیز می‌باشد. کلیسای مادلین (Madeleine) مجموعه‌ای ترکیبی از اجراهای پولی و رایگان ارائه می‌کند.

در زیر لیست برخی از کلیساهای شهر پاریس که در آنها  می‌توان یک کنسرت رایگان را تجربه نمود، آورده‌ایم:

  • کلیسای پروتستان اوراتوار دو لوور (Oratoire du Louvre) واقع در لوور
  • کلیسای ترینیته (Trinité) در نزدیکی کلیسای گار سن لازار (Gare Saint-Lazare)
  • کلیسای سن یوستاش (Saint-Eustache) در هال (Halles)
  • کلیسای دوست داشتنی سن روش (Saint-Roch) در نزدیکی قصر سلطنتی
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 858

به "تفریح در پاریس به صورت رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح در پاریس به صورت رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید