حاشیه های افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی که با اصلاحیه باشگاه پرسپولیس همراه بود، شروع دوباره تنش بین مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان است.

حاشیه های افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی

حضور رضا درویش در برنامه تلویزیونی روز آدینه گذشته باعث ایجاد حاشیه هایی در فضای مجازی شد که با دلخوری های یحیی گل محمدی تشدید پیدا کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی توانسته است نمره قبولی در جابجایی تابستانی دریافت کند تا حمایت طرفداران را بابت جذب این بازیکنان بگیرد. با این حال درویش با افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی باعث ایجاد جرقه ای دوباره در رابطه اش با سرمربی سرخپوشان شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نخستین ماه حضور خود در این تیم پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در سوپر جام، مطرح نمود یحیی گل محمدی خواهان جذب بازیکن میلیون دلاری شده بود با تکذیب سرمربی تیم در نشست خبری روبرو شد. گل محمدی پس از خاتمه کنفرانس نیز در تماسی تلفنی با درویش از او بابت این موضوع که بازیکن میلیون دلاری با توجه به بودجه محدود باشگاه اعلام نموده است ابراز گلایه کرد تا رابطه آن ها برای مدت کوتاهی سرد گردد.

اتفاقی مشابه که این بار ابعاد گسترده تری با بازنشر آن در رسانه های کشور بابت افشای رقم قرارداد گل محمدی پیدا نموده است.

رضا درویش در پاسخ به پرسشی راجع به شایعه قرارداد 40 میلیارد تومانی یحیی گل محمدی برای دو فصل با سرخپوشان گفت: شاید مقداری کمتر باشد، اما ربطی ندارد. او اظهار داشت حاضرم بدون اینکه وجهی از باشگاه بگیرم بروم. جملاتی که نه تنها تعجب یحیی گل محمدی بلکه مسئولان باشگاه را نیز به همراه داشته است.

سرمربی پرسپولیس در تازه ترین قرارداد خود مبلغی حدود 36 میلیارد تومان (بدون آپشن های قهرمانی) را برای مدت سه فصل دریافت می نماید. این در حالی است که درویش عنوان نموده بود این مبلغ حدود 40 میلیارد تومان برای دو فصل است.

جمله های مدیرعامل پرسپولیس در قبال سرمربی تیم نه تنها موجب اصلاحیه باشگاه در مورد صحبت های درویش شده است بلکه باعث ایجاد نخستین تنش بین این دو نفر در جهت بستن پرسپولیس برای فصل آینده شده است.

گل محمدی در حالی به سرمربیگری خود در پرسپولیس ادامه داد که تقریباً تمام شروط مدیرعامل را پذیرفته است. تغییر در کادر فنی این تیم به همراه عدم دخالت در جابجایی تابستانی از جمله مواردی است که مدیرعامل با درخواست هیأت مدیره از گل محمدی خواست و او نیز تبعیت کرد.

افشای مبلغ قرارداد سرمربی تیم و اعلام اشتباه مدت زمان این قرارداد از سوی مدیر عاملی که معمولا حواس جمع صحبت می نماید می تواند در نوع خود عجیب باشد تا شائبه وجود مشکل بین تفکرات مدیرعامل و سرمربی تیم مطرح گردد.

باید دید تنش بین مهم ترین شخص مدیریتی باشگاه با نفر اول کادر فنی پرسپولیس به کجا ختم می گردد. آیا گل محمدی می تواند فصل را با کد های اشتباه درویش به اتمام برساند یا اینکه چالش بین آن ها تغییراتی را در بدنه این تیم ایجاد می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2214

به "حاشیه های افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های افشای رقم قرارداد یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید