خبرنگاران 14 ایالت آمریکا علیه دولت ترامپ شکایت کردند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تهران- خبرنگاران- 14 ایالت آمریکا به دلیل قوانین حمل و نقل گاز طبیعی مایع و به خطر افتادن سلامت عموم مردم از دولت ترامپ شکایت کردند.

خبرنگاران 14 ایالت آمریکا علیه دولت ترامپ شکایت کردند

به گزارش خبرنگاران از نشریه هیل، براساس این شکایت، اداره حمل و نقل ریلی دولت ترامپ با ارائه مجوز برای جابه جایی سوخت گاز طبیعی نتوانسته تأثیرات محیطی این قانون را ارزیابی کند و این قانون حاوی الزامات ایمنی کافی نیست.

طبق قوانین سال جاری دولت آمریکا، سوخت گاز طبیعی می تواند به وسیله مسیرهای ریلی جابه جا شود. پیش از این برای انجام چنین اقداماتی نیازمند مجوز ویژه بود.

خاویر باسرا دادستان کل کالیفرنیا در بیانیه ای اعلام کرد: کالیفرنیایی هایی که در نزدیکی مسیرهای قطار زندگی و کار می کنند یا به مدرسه می فرایند، علاقه ای برای تبدیل شدن به نمونه ای از آزمایشگاه های دولت ترامپ ندارند.

باسرا اضافه کرد: ما شکایت خود را به دادگاه می بریم زیرا خانواده های ما انتظار دارند که دولت امنیت ما را در اولویت قرار دهد و ما را به خطر نیندازد.

به گفته دادستان کل کالیفرنیا، ترامپ به جای حل بحران فعلی بهداشت عمومی تمام وقت را صرف ایجاد مسائل برای بهداشت عمومی صرف می کند.

به نوشته نشریه هیل، دولت آمریکا بر این باور است که انتقال گاز طبیعی مایع به وسیله راه آهن یک انتخاب مطمئن است اما متخصصان محیط زیست در مورد این اطمینان ابراز تردید کرده اند.

بردلی مارشال موکل سازمان عدالت زمین که در امور امور محیط زیست آمریکا فعالیت دارد گفت: 22 تانکر سوخت می توانند انرژی معادل بمب هیروشیما را ایجاد کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1299

به "خبرنگاران 14 ایالت آمریکا علیه دولت ترامپ شکایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 ایالت آمریکا علیه دولت ترامپ شکایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید