خرید سوغاتی در فرانسه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، کشور فرانسه یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپا برای سفر می‌باشد. برای تهیه سوغاتی در فرانسه کافی است به خیابان مشهو شانزلیزه بروید، تا با مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از سوغاتی‌ها روبرو شوید. در این مقاله با بهترین سوغاتی‌های کشور فرانسه آشنا خواهید شد.

خرید سوغاتی در فرانسه

مجسمه‌های اماکن دیدنی فرانسه

پاریس جاذبه‌های بسیار جذابی برای گردشگران دارد. شما در سفر به پاریس می‌توانید انواع مجسمه‌های ساخته شده از مکان‌های دیدنی پاریس را مشاهده نمایید، مانند مجسمه ساخته شده از برج ایفل که معمولا اکثر مسافران این کشور آن را می‌خرند.

شیرینی ماکرون (Macaroon)

شیرینی ماکرون از بهترین شیرینی‌های سنتی کشور فرانسه بوده و به ماکرون پاریسی مشهور است. این شیرینی در پاریس مدل‌های مختلفی دارد و نحوه‌ پخت آن در شهرهای دیگر نیز با یکدیگر متفاوت می‌باشد. برای مثال برای درست کردن این سوغاتی در شهر آفیس از عسل، میوه و بادام استفاده می‌کنند. ماکرون شهر مونت موریلون مشهورترین ماکرون فرانسه به شمار می‌رود و قدمت آن به چند دهه پیش برمی‌گردد. دیگر شهرهای فرانسه هر کدام داستانی درباره تهیه این نوع شیرینی دارند. شما می‌توانید در سفر به پاریس به فروشگاهی مانند لادیورو یا قنادی فووچو بروید و بهترین ماکرون را تهیه نمایید، در مک دونالدهای فرانسه هم به همراه مک کافی شیرینی ماکرون در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

عطر و ادکلن فرانسوی

یکی از بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توان از کشور فرانسه تهیه نمود، عطر و ادکلن می‌باشد و از لحاظ بو و رایحه و چه از نظر مد و فشن شهرت بسیاری دارد. برای خرید عطر و ادکلن در تور ارزان فرانسه می‌توانید عطرهایی با برترین برندهای دنیا را بیابید.

عروسک های دیزنی فرانسه

یکی از بهترین جاذبه‌های شهر پاریس دیزنی لند می‌باشد که برای کودکان و حتی بزرگ‌ترها بسیار جذاب می‌باشد. حال اگر قصد دارید برای کودکان خانواده خود سوغاتی تهیه نمایید مطمئنا خرید شخصیت‌های کارتونی دیزنی یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. شما برای تهیه این عروسک‌ها در خیابان شانزلیزه می‌توانید فروشگاه‌هایی را مشاهده نمایید. همچنین در خود پارک دیزنی هم فروشگاه‌هایی برای خرید عروسک‌های دیزنی قرار دارند.

اکثر گردشگران شهر پاریس برای خرید سوغاتی به خیابان شانزه لیزه می‌روند، بنابراین در این بخش به معرفی تعدادی از مراکز خرید خیابان شانزلیزه خواهیم کرد:

مراکز خرید خیابان شانزلیزه

خیابان شانزلیزه علاوه بر زیبایی‌های فراوان، فروشگاه‌ها و مراکز خرید بسیاری را در دل خود جای داده و میتوانید انواع مختلف سوغاتی شهر پاریس را در آنجا پیدا نمایید و قدرت انتخاب بالایی دارید. به‌عنوان مثال می‌توانید برای خرید پوشاک به فروشگاه‌هایی چون سیلو و H&M، برای تهیه لوازم ورزشی نیز فروشگاه‌های آدیداس و برای تهیه لوازم آرایشی، عطر و ادکلن فروشگاه‌های سفورا را انتخاب نمایید.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 868

به "خرید سوغاتی در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید سوغاتی در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید