دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی ساماندهی می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی دریاچه گیلارلوی شهرستان گرمی به عنوان شاخص ترین پروژه گردشگری منطقه توسط اداره کل میرث فرهنگی استان خبرداد.

دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی ساماندهی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری اردبیل، نادر فلاحی در جریان بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان گرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگری های استاندار محترم ساماندهی دریاچه گیلارلو گرمی وارد فاز عملیاتی می گردد.

او اضافه نمود: برای جذب گردشگر و همچنین افزایش رونق مالی این منطقه و به منظور تفریح وگذراندن اوقات فراغت شهروندان و استفاده مسافران قرار بر این شد که اداره میراث فرهنگی نسبت به عملیاتی کردن طرح ساماندهی این منطقه اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان نمود: مجوز های لازم برای سرمایه گذاری مجموعه شهرداری گرمی به منظور آنالیز طرح گیلارلو توسط اداره کل میراث فرهنگی استان صادر شد.

فلاحی ادامه کرد:20 میلیارد ریال توسط اداره کل میراث فرهنگی برای این پروژه مصوب شده بود که به وسیله سازمان مرکزی مصوب و ابلاغ شده است.

او اضافه نمود: با هماهنگی استانداری، شهرداری و شورای شهر گرمی مقرر گشت اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز از بودجه استانی تا انتها سال به این پروژه اختصاص یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 190

به "دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید