دوران پسا برجام فرصت مناسبی برای تعامل قزوین و ایتالیا فراهم نموده است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، استاندار قزوین گفت: دوران پسا برجام فرصت بسیار مناسبی را برای همکاری قزوین با کشور ایتالیا به وجود آورده است.

دوران پسا برجام فرصت مناسبی برای تعامل قزوین و ایتالیا فراهم نموده است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، فریدون همتی ظهر امروز در نشست مشترک با سفیر ایتالیا که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار گردید، گفت: دوران پسا برجام فرصت بسیار مناسبی را برای همکاری قزوین با کشور ایتالیا به وجود آورده است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان قزوین اعلام نمود: قزوین ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی و صنعتی برخوردار است تا جایی که در هر کدام از این حوزه ها نقش مشخص نماینده ای را در کشور ایفا می نماید این در حالی است که وجود دانشگاه های معتبر در این استان سبب شده تا ظرفیت های علمی و پژوهشی زیادی در این استان وجود داشته باشد.

استاندار قزوین تاکید نمود: استانداری قزوین و به دنبال آن مدیریت استان در پی آن است که بتواند تعامل خوب و سازنده ای را با ایتالیا داشته باشد و در این راستا نیز برنامه ریزی نموده است.

وی در ادامه به موقعیت ویژه استان قزوین اشاره نمود و اضافه نمود: استان قزوین با توجه به قرار دریافت در کنار پایتخت ایران و همچنین موقعیت جغرافیایی که دارد از اهمیت ویژه برخوردار است زیرا راه های مواصلاتی این استان 12 استان کشور را به یکدیگر وصل می نماید به همین دلیل یکی از قطب های گردشگری کشور نیز به شمار می رود.

همتی با بیان اینکه تعاملات قزوین و ایتالیا باید ظرف دوماه آینده اجرایی گردد، گفت: به منظور اجرایی شدن توافقات موجود بین قزوین و ایتالیا، مدیران دستگاه های اجرایی طرفیت های حوزه کاری خود را به صورت مکتوب در اختیار سفیر ایتالیا قرار می دهند تا بتوان در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن این توافقات بود.

وی عنوان نمود: دوران پسابرجام فرصت بسیار مناسبی را برای تعامل ایران با سایر کشورهای به وجود آورده که قزوین می تواند از این فرصت ها در راستا معرفی خود و رونق اقتصاد و صنعت خود استفاده کند، بنابراین بستری فراهم شده است تا غعالان مالی قزوین و ایتالیا بتوانند با یکدیگر نشست های مشترکی را برگزار نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 645

به "دوران پسا برجام فرصت مناسبی برای تعامل قزوین و ایتالیا فراهم نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران پسا برجام فرصت مناسبی برای تعامل قزوین و ایتالیا فراهم نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید