روزی 29 دقیقه با این حرکات ورزشی در خانه 20 سال بیشتر عمر کنید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، با توجه به افزایش میزان حضور افراد در خانه، ضروری است که میزان فعالیت خود را در منزل افزایش دهند، انجام حرکات ورزشی در خانه به شما یاری می نماید تا انرژی اضافی خود را بسوزانید و تناسب اندامتان حفظ گردد. اگر با انجام حرکات ورزشی در خانه آشنا نیستید با ما همراه شوید تا این تمرینات را معرفی کنیم.

روزی 29 دقیقه با این حرکات ورزشی در خانه 20 سال بیشتر عمر کنید

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ضرورت انجام حرکات ورزشی در خانه

همه ما اکنون بیشتر از هر زمانی، وقت خود را در منزل سپری می کنیم به همین خاطر ضروری است که فعالیت خود را افزایش دهیم، انجام حرکات ورزشی در خانه به شما یاری می نماید که تحرک خود را بالا برده و انرژی بیشتری را مصرف کنید. داشتن هدف به شما انگیزه بیشتری برای ادامه راستا می دهد، می توانید هدفی بلند مدت برای خود معین کنید، به طور مثال می توانید چربی شکم خود را آب کنید و بیشتر، فعالیت هایی را انجام دهید که سبب چربی سوزی در ناحیه شکمی می گردد.

اگر تا به حال هیچ کدام از حرکات ورزشی در خانه را استفاده ننموده اید، بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، دقت خود را هنگام آنالیز نحوه انجام حرکات ورزشی به کار بگیرید و سعی کنید فشار زیادی را در دو هفته اول به بدن خود وارد نکنید، به تدریج از هفته سوم می توانید زمان بیشتری را برای آن در نظر بگیرید.

اگر مشکل خاصی دارید، بهتر است با پزشک خود در تماس باشید و در خصوص نحوه انجام حرکات ورزشی در خانه و زمان آن مشورت نمایید، بدین ترتیب می توانید با آرامش بیشتری آن را انجام دهید. مکان ثابتی را برای انجام حرکات ورزشی در خانه انتخاب نمایید، می توانید برای افزایش روحیه، این کار را به صورت تیمی انجام دهید. بچه ها از همراهی با شما لذت می برند و انجام آن برایشان جنبه سرگرمی و بازی نیز داشته و سبب می گردد که کالری اضافی را بسوزانند.

در ابتدا لیستی از انواع حرکات ورزشی در خانه را تهیه نمایید و پس از انجام حرکات، معین کنید که تمایل به انجام کدام حرکات داشتید تا در دفعات بعدی، حرکات مربوطه را بیشتر تمرین کنید. توجه داشته باشید که گوش دادن به موسیقی همزمان با انجام حرکات ورزشی در خانه می تواند انگیزه و انرژی بیشتری برایتان ایجاد کنید.

نحوه انجام حرکات ورزشی در خانه

پُل (Bridge):

دراز بکشید، زانوها را خم نموده و کف پای خود را بر زمین قرار دهید، دست ها را به دو طرف سر برده و کف دست را بر روی زمین بگذارید، حال سعی کنید با وارد کردن فشار بر کف دست و پا، باسن خود را از زمین جدا کنید. پس از انجام آن، به آرامی به شرایط قبلی خود بازگردید.

انجام حالت پل یکی از حرکات ورزشی در خانه

چُمباتمه نشستن (Chair squat):

برای تقویت پاها و آسان شدن کارهای روزمره، انجام این حرکات توصیه می گردد، به منظور انجام حرکات ورزشی در خانه و اجرای این تمرین، ضروری است از یک جایگاه بهره ببرید، جایگاه را در پشت خود قرار دهید، پاها را به عرض شانه باز نموده و دست ها را رو به جلو بگیرید. سعی کنید باسن خود را به عقب ببرید و حالت نشستن به خود بگیرید. با انجام این حالت کشش عضلات پا کاملا محسوس است و پس از انجام به تدریج به حالت اولیه بازگردید.

حالت جایگاه چمباتمه یکی از حرکات ورزشی در خانه

حرکت پوش آپ زانو (Knee push up):

به منظور انجام این تمرین که یکی از حرکات ورزشی در خانه می باشد، کف دست ها و زانو ها را بر روی زمین قرار داده و کمرتان را صاف کنید. با خم کردن آرنج خود و نزدیک کردن شانه ها به زمین، تعادل خود را حفظ کنید، سپس به آرامی به شرایط ابتدایی برگردید.

انجام حرکت فشاری زانو یکی از حرکات ورزشی در خانه

پروانه:

بایستید، پاها را جفت نموده و دست ها را در کنار خود نگه دارید، سپس با یک حرکت پرشی، پاها را از هم باز نموده و دست ها را بالای سر خود ببرید تا کف دست ها به یکدیگر برخورد کند و دوباره به حالت اول بازگردید.

پروانه یکی از حرکات ورزشی در خانه

هر کدام از حرکات ورزشی در خانه را به صورت 10 تا 15 بار در روز انجام دهید، توجه داشته باشید که پس از هر بار می توانید 1 دقیقه بین آن استراحت کنید. به رژیم غذایی خود، قبل و بعد از ورزش توجه داشته باشید، در هنگام استراحت می توانید از آب یا آب های طعم دار بهره ببرید.

با توجه به آموزش های داده شده در خصوص حرکات ورزشی در خانه، می توانید در انجام هر کدام از تمرینات تنوع ایجاد نمایید و همچنین زمان و تعداد دفعات را به تدریج افزایش دهید. انجام مداوم این حرکات به شما یاری می نماید تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ نموده و انرژی بیشتری مصرف کنید.

در صورت افت قند خون در حین انجام حرکات ورزشی در خانه، از خوردن خوراکی های قندی و ناسالم پرهیز کنید و سعی کنید از پروتئین های کم چرب، انرژی از دست رفته را تأمین نمایید. به خاطر داشته باشید که در ابتدای کار فشار زیادی به بدنتان تحمیل نکنید و در صورت بروز هرگونه مسئله ای، پزشک خود را در جریان بگذارید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدنمایندگان این پست را تهیه نموده است)

  • نحوه نمایش کالاها

شکم بند بارداری آی ام مدل WB-501

انتخاب ساپورت های مخصوص دوران بارداری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه این ساپورت ها می توانند به پیشگیری و کاهش دردکمر یاری نموده و در سلامت و راحتی بیشتر مادران، مؤثر باشند. یکی از ساپورتهای موثر این دوران، شکم بند بارداری است که مانند نگهدارنده موقت عمل نموده و از رها شدن بیش ازحد عضلات شکم جلوگیری می نماید.

325,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

شکم بند طبی لاغری دالیا مدل گن

بالای تنه انسان شامل قفسه سینه، شکم و لگن می گردد. شکم توسط عضلات دیواره های خلفی (پشت)، قدامی (جلو) و جانبی احاطه شده است و در زیر دیافراگم تا دهانه ورودی لگن واقع شده است. داخل شکم احشا شکم قرار دارند. شکل شکم به شرایط عمومی بدن، حالت فیزیولوژیکی اندام های داخلی و قابلیت کنترل جداره شکم بستگی دارد. موقعیت احشا داخل شکم در حالت ایستاده، تنها توسط نیروی جاذبه کنترل نمی گردد، بلکه مقدار زیادی به توانایی دیواره قدامی شکم در نگه داری آن وابسته است.

45,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

شکم بند لاغری مدل هات شیپر

شکم بند لاغری هات شیپر جدیدترین محصول شرکت HOT SHAPERS استفاده از جنس Neotex TM باعث افزایش درجه حرارت بدن شده و سبب تعریق زیاد بدن می گردد که موجب چربی سوزی سریع خواهد شدجهت چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها می باشد

13,980 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

شکم بند لاغری اچ بی تی گر مدل وست تریمر

شکم بند لاغری هاتبلت گر نسل جدیدی از شکم بندهای لاغری است جنس داخلی این شکم بند از فیبر نایلونی میباشد که بازدهی عرق را تا پنج برابر حالت معمولی افزایش میدهد جنس بیرونی این محصول از ابریشم مصنوعی میباشد که چسبندگی و دوام بالایی دارد

69,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

شکم بند لاغری هات شیپر مدل 08

مشخصات کلی

  • مناسب برای

    کمر , شکم , کلیه

  • نوع عملکرد

    تناسب اندام و لاغری

  • جنس

    نئوپرن

  • ضد حساسیت

    خیر

  • نحوه بسته شدن

    ساده

  • کشور سازنده

    ایران

  • سایر توضیحات

    دوخته شده از نئوپرن کره ای

42,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل 60

مشخصات

  • ابعاد

    30x16x16 سانتی متر

  • وزن

    1150 گرم

  • جنس

    پلاستیک

  • سایر توضیحات

    همراه با کش و پد

  • کشور سازنده

    چین

215,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم کد 1001

محصول چرخ تمرین شکم کد 1001 با بکارگیری 4 عدد بلبرینگ و استفاده از دو عدد چرخ ژله ای حرکتی نرم و بی وقفه را برای شما فراهم میاورد. همچنین طراحان این محصول برخلاف محصولات مشابه با بکارگیری از دسته های p.v.c و قابل شستشو و عدم استفاده از دسته های متعارف فومی موجود که موجب جذب الودگی میگردد سعی بر آن داشته که علاوه بر پرورش جسمی سلامت شما را در اولویت خود قرار دهند

237,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم لیو آپ مدل LS3160B

چرخ تمرین شکم لیو آپ مدل LS3160B می تواند وسیله ای کاربردی برای تمرین و انجام فعالیت ورزشی در خانه باشد. این چرخ ابعاد و طراحی مناسبی دارد و روی عضلات شکم و کمر تاثیر دارد. چرخ تمرین لیو آپ دارای دو چرخ و یک میله فلزی است و برای راحتی بیشتر شما و افزایش دوام دسته در هنگام تمرین ، دسته های پلاستیکی طراحی شده

218,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم کد 1003

چرخ تمرین شکمی با استفاده از بهترین متریال در ساختار خود شما را یاری میکند تا در منزل و باشگاه با انجام حرکات متنوع حداکثر فشار لازم را به ماهیچه های شکمی خود وارد اورده و کالری سوزی نمایید. تفاوت این چرخ در استفاده ز بلبرینگهای مفاوم است گه باعث ایجادحرکتی روان و بی وقفه میگردد

268,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم کد 1002

محصول چرخ تمرین شکم کد 1002 با بکارگیری 6 عدد بلبرینگ و استفاده از سه عدد چرخ ژله ای حرکتی نرم و بی وقفه را برای شما فراهم میاورد. طراحان این محصول برخلاف محصولات مشابه با بکارگیری از دسته های p.v.c و قابل شستشو و عدم استفاده از دسته های متعارف فومی موجود که موجب جذب الودگی میگردد سعی بر آن داشته که علاوه بر پرورش جسمی سلامت شما را در اولویت خود قرار دهند .

370,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم کد 1024

یکی از ساده ترین روش تمرین دادن شکم ، دست و پا استفاده از چرخ تمرین شکم (غلتک لاغری) است. امروزه رولر تناسب اندام یا چرخ تمرین شکم و یا Exercise wheel یکی از لوازم ورزشی بسیار مفید در تناسب اندام و تقویت عضلات ماهیچه شکم پشت بازوها و شانه ها حتی پا می باشد. تمرین با غلتک لاغری بسیار ساده و قابل اجرا برای افراد ناتوان و معلول نیز می باشد به گونه ای که با دستانتان دو میله اطراف غلتک را گرفته و زانو و نوک انگشتانتان را بر روی زمین قرار بدهید

314,700 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم پرو اسپرتز کد 1

چرخ تمرینی ProSport وسیله ای مناسب و کاربردی برای تقویت عضلات شکم و نواحی مختلف بدن و امکان انجام حرکات کششی است که در کمترین فضا و منزل امکان انجام تمرینات کاربردی و پرفشار را برای شما فراهم می نماید .ا ن چرخ ابعاد و طراحی مناسبی دارد به طوری که روی عضلات کمر و شکم تاثیر زیادی خواهد گذاشت. ابعاد و وزن آن نیز حمل این چرخ را آسان نموده و در هر زمان و مکانی به ورزش می پردازید

275,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم کد 2019

مشخصات

  • ابعاد

    22x30x5 سانتی متر

  • وزن

    500 گرم

  • جنس

    فایبرگلاس

  • کشور سازنده

    چین

247,100 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم TAMAX مدل 01

مشخصات

  • ابعاد

    40×19 سانتی متر

  • وزن

    1158 گرم

  • سایر توضیحات

    همراه با یک عدد مت فومی جهت قرار دادن زیر زانو

270,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل 50

مشخصات

  • ابعاد

    34x19x19 سانتی متر

  • وزن

    1100 گرم

  • جنس

    پلاستیک

  • کشور سازنده

    چین

169,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل AB Whl 2

چرخ تمرین شکم مدل AB Whl 2 وسیله ای مناسب و کاربردی برای تقویت عضلات شکم و نواحی مختلف بدن و امکان انجام حرکات کششی است که در کمترین فضا و منزل امکان انجام تمرینات کاربردی و پرفشار را برای شما فراهم می نماید .این چرخ ابعاد و طراحی مناسبی دارد به طوری که روی عضلات کمر و شکم تاثیر زیادی خواهد گذاشت. ابعاد و وزن آن نیز حمل این چرخ را آسان نموده و در هر زمان و مکانی به ورزش می پردازید.

165,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل Power Stretch Roller

چرخ تمرین شکم مدل Power Stretch Roller وسیله ای مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی در خانه است. این چرخ ابعاد و طراحی مناسبی دارد به طوری که روی عضلات کمر و شکم تاثیر زیادی خواهد گذاشت. چرخ تمرین پاور استرچ دارای دو چرخ و یک میله فلزی است و برای راحتی بیشتر شما در هنگام تمرین ، دسته های فومی طراحی شده و به آسانی مدت زمان طولانی تری از آن استفاده خواهید کرد

195,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل Pro

چرخ تمرین شکم مدل AB Whl 2 وسیله ای مناسب و کاربردی برای تقویت عضلات شکم و نواحی مختلف بدن و امکان انجام حرکات کششی است که در کمترین فضا و منزل امکان انجام تمرینات کاربردی و پرفشار را برای شما فراهم می نماید

200,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم لایوآپ مدلLs3371

مشخصات

  • سایر توضیحات

    قطرچرخ : 18.5 سانتی متر

335,300 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم تام هیل مدل BK210

مشخصات

  • ابعاد

    18*20*20 سانتی متر

  • وزن

    1280 گرم

  • جنس

    ترکیب فلز و پلاستیک با کیفیت

  • سایر توضیحات

    سبک بودن جهت برگشت پذیری راحت تر

  • مناسب برای تمرین شکم و کمر

  • دارای دفترچه راهنما

335,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم کراس فیت مدل BD1532

چرخ تمرین شکموسیله ای مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی در خانه وباشگاه است. این چرخ ابعاد و طراحی مناسبی دارد به طوری که بر روی عضلات کمر و شکم تاثیر زیادی خواهد گذاشت. برای راحتی بیشتر شما در هنگام تمرین ، دسته های فومی طراحی شده و به آسانی مدت زمان طولانی تری از آن استفاده خواهید کرد. ابعاد و وزن آن نیز حمل این چرخ را آسان نموده و در هر زمان و مکانی می توانبد به ورزش بپردازید

235,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل EXERCISE WHEEL

چرخ تمرین شکم مدل EXERCISE WHEEL می تواند وسیله ای کاربردی برای تمرین و انجام فعالیت ورزشی در خانه باشد. این چرخ ابعاد و طراحی مناسبی دارد و روی عضلات شکم و کمر تاثیر دارد. چرخ تمرین اینجوی پلی دارای یک چرخ و یک میله فلزی است و برای راحتی بیشتر شما و افزایش دوام دسته در هنگام تمرین ، دسته های پلاستیکی طراحی شده و به آسانی مدت زمان طولانی تری از آن استفاده خواهید کرد

198,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم آرت بل مدل A10

مشخصات

  • ابعاد

    23x17x17 سانتی متر

  • وزن

    280 گرم

  • جنس

    فایبرگلاس

  • سایر توضیحات

    قطرچرخ : 17.5 سانتی متر

  • ترکیب فلز و پلاستیک با کیفیت

179,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل 716TR

مشخصات

  • ابعاد

    43x12x12 سانتی متر

  • وزن

    750 گرم

  • جنس

    پلاستیک فشرده و فلز

  • سایر توضیحات

    قابلیت دوگانه ماساژور و تمرین شکم

  • - مناسب برای تمرین شکم و کمر

395,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم سانلین مدل 5005

مشخصات

  • ابعاد

    13.7 ×32 ×22.7 سانتی متر

  • وزن

    1020 گرم

  • سایر توضیحات

    - وزن بسته بندی 1.22 کیلو گرم

  • - ابعاد بسته بندی 32.5×14×22.4 سانتی متر

  • - دارای زیرانداز از جنس EVA

336,600 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم کد 712tr

چرخ تمرین شکم دوبل مدل wide Wheel 712tr می تواند وسیله ای کاربردی برای تمرین و انجام فعالیت ورزشی در خانه باشد. این چرخ ابعاد و طراحی مناسبی دارد و روی عضلات شکم و کمر تاثیر دارد. چرخ تمرین شکم دوبل دو چرخ و یک میله فلزی است و برای راحتی بیشتر شما و افزایش دوام دسته در هنگام تمرین ، دسته های پلاستیکی طراحی شده و به آسانی مدت زمان طولانی تری از آن استفاده خواهید کرد

425,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم لیو آپ مدل LS9035

مشخصات

  • ابعاد

    45x12x12 سانتی متر

  • وزن

    850 گرم

  • جنس

    پلاستیک

  • سایر توضیحات

    - سبک بودن جهت برگشت پذیری راحت تر

  • - دارای دو دسته فلزی مستحکم با روکش پلاستیکی

  • - مناسب برای تمرین شکم و کمر

  • - قابل استفاده به عنوان ماساژور

235,200 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم و میله شنا مدل 80 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد

    30x16x16 سانتی متر

  • وزن

    1150 گرم

  • جنس

    پلاستیک و استیل

  • کشور سازنده

    چین

298,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم مدل MF468

مشخصات

  • ابعاد

    20x2x20 سانتی متر

  • وزن

    1200 گرم

  • جنس

    پلاستیک و فوم و فلز

  • سایر توضیحات

    - دارای دو دسته با روکش فوم

  • - دارای یک زیرانداز فومی به ابعاد 33.5 × 17 سانتی متر برای قرارگیری زانوها روی آن

  • - مناسب برای تمرین شکم و کمر

288,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چرخ تمرین شکم خیندون مدل 315400

مشخصات

  • ابعاد

    7.3 ×22.7 ×19.5 سانتی متر

  • وزن

    834 گرم

  • سایر توضیحات

    - دستگیره از جنس فوم نرم

  • - وزن با بسته بندی 926 گرم

  • - دارای زیر انداز از جنس EVA

  • - دارای میله از جنس آهن برای اتصال چزخ و دسته ها

300,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

زانوبند بدنسازی مدل pirouzhia s بسته 2 عددی سایز L

باندهای پیچشی برای حمایت از مفاصل و یا ماهیچه های ضعیف یا آسیب دیده استفاده می شوند. باند های پیچشی عموما در حین انجام حرکت اسکات سنگین به دور زانو و یا پرس سینه سنگین به دور بازو پیچیده و استفاده می شوند. باندهای پیچشی و بند لیفت ها مفاصل شما را تثبیت می نمایند و در طول تمام مجموعه حرکتی مانع از کشیدگی بیش از حد مفاصل شما در حین بلند کردن وزنه های سنگین می شوند.

40,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کمربند بدنسازی تک کد 007

بدن سازی، پرورش اندام یا زیبایی اندام به انگلیسی Bodybuilding ورزشی است که در آن فرد بدن ساز با انجام تمرین های مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، همچنین تغذیه مناسب و البته استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، کات شده و قدرتمند مبادرت می ورزد. کمریند بدنسازی به منظور جلوگیری از فشارهای ناشی از وزنه های سنگین به کمر مورد استفاده قرار میگیرد.

149,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند بدنسازی مدل Z2 بسته 2 عددی

مشخصات

  • پهنای محصول

    8 سانتی متر

  • جنس

    نخ

  • قابلیت جذب رطوبت و عرق

    ندارد

  • ابعاد

    30*8*1 سانتی متر

  • وزن

    50 گرم

  • ابعاد بسته بندی

    20*8*2 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    100 گرم

10,600 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

کمربند بدنسازی تک کد 007

بدن سازی، پرورش اندام یا زیبایی اندام به انگلیسی Bodybuilding ورزشی است که در آن فرد بدن ساز با انجام تمرین های مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، همچنین تغذیه مناسب و البته استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، کات شده و قدرتمند مبادرت می ورزد. کمریند بدنسازی به منظور جلوگیری از فشارهای ناشی از وزنه های سنگین به کمر مورد استفاده قرار میگیرد.

149,900 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

چسب عضله کنزیوتیپ

مشخصات

  • پهنای محصول

    5 سانتی متر

  • جنس

    نخ

  • قابلیت جذب رطوبت و عرق

    ندارد

  • ابعاد

    5 × 5 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • ابعاد بسته بندی

    5 × 7.5 × 7.5 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    105 گرم

  • سایر مشخصات

    - چسب کنزیوتیپ مناسب برای بستن محل آسیب دیده

41,500 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

مچبند ورزشی مدل NiB-924 بسته 2 عددی

مشخصات

  • پهنای محصول

    8 سانتی متر

  • جنس

    کتان

  • قابلیت جذب رطوبت و عرق

    دارد

  • ابعاد

    40x8x0.2 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • ابعاد بسته بندی

    23x20x1 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    100 گرم

  • سایر مشخصات

    چسب پهن

24,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند بدنسازی ال پی مدل profesional بسته 2 عددی سایز freesize

مشخصات

  • پهنای محصول

    8 سانتی متر

  • جنس

    نخ

  • قابلیت جذب رطوبت و عرق

    دارد

  • ابعاد

    8×33 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

  • ابعاد بسته بندی

    10×10×10 سانتی متر

  • وزن بسته بندی

    100 گرم

11,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

ساق بند آدیدس مدل Messi Lesto CF0113

مشخصات

  • جنس

    پلی استر

  • قابلیت جذب رطوبت و عرق

    دارد

  • ابعاد

    10x10x5 سانتی متر

  • وزن

    100 گرم

300,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند بدنسازی ال پی ساپورت کد LPS02 بسته 2 عددی

مشخصات

  • پهنای محصول

    8.5 سانتی متر

  • جنس

    کتان

  • قابلیت جذب رطوبت و عرق

    دارد

  • ابعاد

    28×8.5×0.5 سانتی متر سانتی متر

  • وزن

    25 گرم

  • ابعاد بسته بندی

    12x10x2 سانتی متر

10,000 تومان

تصاویر بیشتر و خرید

منبع: اتاق
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1225

به "روزی 29 دقیقه با این حرکات ورزشی در خانه 20 سال بیشتر عمر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزی 29 دقیقه با این حرکات ورزشی در خانه 20 سال بیشتر عمر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید