تور روسیه ارزان: روسیه سومین استخراج کننده بیت کوین شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، داده های نو دانشگاه کمبریج که این هفته منتشر شد نشان می دهد روسیه به سومین استخراج کننده بزرگ بیت کوین در دنیا تبدیل شده است.

تور روسیه ارزان: روسیه سومین استخراج کننده بیت کوین شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، داده های تازه دانشگاه کمبریج که این هفته منتشر شد نشان می دهد روسیه به سومین استخراج کننده بزرگ بیت کوین در جهان تبدیل شده است.

طبق این گزارش سهم روسیه از کل قدرت محاسباتی ماینر های جهان که به نام هَش رِیت شناخته می گردد به 11.23 درصد رسیده است.

سهم روسیه از استخراج بیت کوین نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد جهش نموده است. رتبه اول استخراج بیت کوین در جهان همچنان ایالات متحده آمریکا با 35.4 درصد می باشد و صندلی دوم با 18.1 درصد در اختیار قزاقستان است.

در حالی که پس از وضع ممنوعیت فوری برای استخراج بیت کوین در چین، آمریکا با سر و صدای زیاد رسانه ها به اولین کشور استخراج کننده بیت کوین در جهان تبدیل شد، جهش روسیه به صندلی سوم جهان از دید بسیار مخفی مانده بود.

چین تا سال گذشته بزرگترین استخراج کننده بیت کوین در جهان بود و 75 درصد کل هَش رِیت جهان را در سال 2019 در اختیار داشت. با سخت گیری های پکن بر ضد رمزارز ها سهم چین از استخراج بیت کوین در جهان در سال 2020 به 50 درصد کاهش یافت و در ماه می سال جاری به 44 درصد افت کرد. پس از اجرایی شدن ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین، سهم چین از استخراج بیت کوین در جهان در ماه جولای به صفر رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1975

به "تور روسیه ارزان: روسیه سومین استخراج کننده بیت کوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه سومین استخراج کننده بیت کوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید