سِتین: با اشتباهات مان مسبب پیروزی والنسیا شدیم، ایراد از فلسفه بازی ما نیست

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا شکست خارج از خانه شاگردانش مقابل والنسیا را حاصل اشتباهات آنها دانست نه وجود فلسفه ای اشتباه برای بازی این تیم.

سِتین: با اشتباهات مان مسبب پیروزی والنسیا شدیم، ایراد از فلسفه بازی ما نیست

با تور سفر اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، کیکه سِتین، سرمربی بارسلونا پس از تجربه اولین شکستش با این تیم که شنبه شب با نتیجه 2 بر صفر در خانه والنسیا رقم خورد، به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که ما خوب بازی نکردیم. به هیچ وجه خوب نبودیم به خصوص در نیمه اول. ما راهی برای رسیدن به دروازه حریف پیدا نکردیم و در اجرای بخشی از برنامه بازی مان ناکام بودیم. مرتکب اشتباهاتی هم شدیم که والنسیا از آنها بهره برد.

این اولین باخت ستین 61 ساله در سه بازی اولش به عنوان جانشین ارنستو والورده بود. وی اضافه نمود: مشکل تیم ما از فلسفه بازی اش نیست. بازیکنان ما متعهدانه بازی کردند، اما عملکردشان خوب نبود. در حقیقت این والنسیا بود که بازی سطح بالاتری ارائه کرد و این به ضرر ما تمام شد. اشتباهی که کردیم این بود که کلی پاس بی هدف به هم می دادیم تا فقط پاس داده باشیم در حالی که حملات مان عمق کافی و پتانسیل ضربه زدن به حریف را نداشتند.

ستین درباره برنامه هایش برای بازی های بعدی بارسلونا هم عنوان نمود: همه چیز باید مرتب و در جهت درستش انجام گردد. با دقت اتفاقاتی را که در این بازی رخ داد، تحلیل می کنیم و دنبال راهکار مناسب برای برطرف مسائل مان خواهیم بود.

یکی از بازیکنانی که بدترین عملکرد را در ترکیب بارسلونا داشت، فرنکی دیونگ بود که یکی از ضعیف ترین بازی هایش از زمان پیوستن به آبی و اناری ها را انجام داد. سرمربی سابق رئال بتیس درباره هافبک هلندی تیمش گفت: در بیشتر اوقات چنین اتفاقاتی حاصل عدم وجود درک متقابل میان بازیکنان است. دیونگ کلی بازی های خوب انجام داده و بازیکن بزرگی است. او کارش را خوب انجام داده است و ما احتیاج داریم که دیگر بازیکنان مان هم همین کار را انجام دهند. دیونگ به زمان احتیاج دارد تا به درک متقابل با هم تیمی هایش دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 787

به "سِتین: با اشتباهات مان مسبب پیروزی والنسیا شدیم، ایراد از فلسفه بازی ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سِتین: با اشتباهات مان مسبب پیروزی والنسیا شدیم، ایراد از فلسفه بازی ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید