صدرنشینی مردان والیبال علی رغم شکست برابر میزبان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین ملاقات مرحله مقدماتی در ملاقاتی نزدیک مغلوب ترکیه میزبان بازی های همبستگی کشور های اسلامی شد و به عنوان صدرنشین جدول گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

صدرنشینی مردان والیبال علی رغم شکست برابر میزبان

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال مردان بازی های همبستگی کشور های اسلامی امشب (شنبه شب 22 مرداد) با خاتمه رسید.

تیم ملی ب والیبال ایران که قبلا صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شده بود، در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی سه بر دو مغلوب ترکیه میزبان این بازی ها شد.

شاگردان بزرگ جزیده که در ست های اول و دوم این ملاقات 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسیده بودند، در سه ست بعدی با امتیاز های 34 بر 32، 25 بر 21 و 15 بر 8 نتیجه را واگذار کردند تا نخستین ناکامی خود در این مسابقات را تجربه نمایند.

با این نتیجه تیم ملی ب ایران با دو برد و هفت امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم ملی مردان ترکیه با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه دوم نهاده شد تا دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی شوند. قطر نیز با دو برد و پنج امتیاز به علت تفاوت معدل پوئن در رتبه سوم نهاده شد و حذف شد و پاکستان نیز در رتبه چهارم نهاده شد.

در گروه نخست مسابقات والیبال مردان بازی های همبستگی کشور های اسلامی نیز تیم های کامرون و جمهوری آذربایجان رتبه های اول و دوم را به دست آوردند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در این گروه مراکش و سودان حذف شدند.

بدین ترتیب تیم ملی ب والیبال مردان ایران و تیم ملی والیبال زنان فردا (یکشنبه 23 مرداد) در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال این بازی ها به مصاف نمایندگان جمهوری آذرباریجان می فرایند و تیم های ملی مردان و زنان ترکیه نیز به مصاف کامرون خواهند رفت.

برنامه مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال بازی های همبستگی کشور های اسلامی به قرار زیر است:

والیبال مردان:

ترکیه - کامرون

ایران - جمهوری آذربایجان

والیبال زنان:

ایران - جمهوری آذربایجان

ترکیه - کامرون

خبرنگاران ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2239

به "صدرنشینی مردان والیبال علی رغم شکست برابر میزبان" امتیاز دهید

1 کاربر به "صدرنشینی مردان والیبال علی رغم شکست برابر میزبان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی مردان والیبال علی رغم شکست برابر میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید