ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/قزوین رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین گفت: با رصد اجرا شده متوجه شدیم که جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ فعالیت های بارزی دارد از این رو متولیان امر را متقاعد کردیم که گرایش فرهنگ و هنر در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین مورد توجه قرار بگیرد زیرا ظرفیت خوبی در این حوزه دارد.

ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ

تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با حضور مسئولان این دو دستگاه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی قزوین منعقد شد.

علی فتح طاهری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین از مجموعه های خوب استان است که دارای بازدهی مناسبی بوده و در حوزه های مختلف ثابت کرده به رغم داشتن نیروهای جوان می تواند موفقیت های بزرگی را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مسئولان هنوز به این باور نرسیدند که می توانند امور مختلف را به جوانان بسپارند، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی قزوین ثابت کرد می توان با تکیه بر نیروهای جوان امور مختلف را به صورت معقول و منطقی پیش برد.

فتح طاهری ادامه داد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه های مختلف که مورد نیاز استان قزوین است ورود پیدا کرده و اگر زیرساخت ها و فضای آموزشی لازم را تأمین کند بی شک می تواند مجوزهای رشته های جدید مورد نیاز منطقه را هم دریافت کند.

این مسئول با اشاره به اینکه عمده مراکز جهاد دانشگاهی در سطح کشور در حوزه صنعت فعالیت می کنند، گفت: با رصد انجام شده متوجه شدیم که جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ فعالیت های بارزی دارد از این رو متولیان امر را متقاعد کردیم که گرایش فرهنگ و هنر در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین مورد توجه قرار بگیرد زیرا ظرفیت خوبی در این حوزه دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با بیان اینکه باید رشته ها متناسب با نیاز جامعه طراحی شود، اضافه کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قزوین توانسته ظرفیت خوبی را برای رشته های کوتاه مدت تعریف و سرفصل های آن را تعیین کند، برای مثال در حوزه مد و لباس هنوز نتوانسته ایم نیاز جامعه را برطرف کنیم لذا مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین می تواند این رشته ها را گسترش دهد و ما نیز در حمایت از آن کوتاهی نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 951

به "ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی استان قزوین در حوزه هنر و فرهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید