ظریف: ولاسکو از خداحافظی ام شوکه شد ولی حرفه ای برخورد کرد، او گفت در ایتالیا هم با این موارد روبرو شده است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: لیبرو تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام بزرگ قهرمانان گفت: ولاسکو از شنیدن تصمیم خداحافظی من شوکه شد ولی خیلی حرفه ای با آن برخورد کرد.

ظریف: ولاسکو از خداحافظی ام شوکه شد ولی حرفه ای برخورد کرد، او گفت در ایتالیا هم با این موارد روبرو شده است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فرهاد ظریف در مسابقات جام بزرگ قهرمانان، آخرین بازی های خود را برای تیم ملی والیبال انجام داد. او درباره اجرای تصمیمش در خصوص خداحافظی از تیم ملی والیبال به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: قبل از حرکت به ژاپن تصمیمم را برای خداحافظی از تیم ملی گرفته بودم و می خواستم در ژاپن با ولاسکو در خصوص آن صحبت کنم.

وی اضافه کرد: بعد از جلسه بررسی آخرین بازی مقابل ژاپن به سراغ ولاسکو رفتم و به او گفتم که چه قصدی دارم. او در ابتدا شوکه شد و باور نمی کرد ولی بعد از آن خیلی حرفه ای برخورد کرد و گفت به تصمیمم احترام می گذارد و اصراری بر ماندن یا رفتنم از تیم ملی ندارد. او گفت در تیم ملی ایتالیا هم با چنین مواردی روبرو شده است که برخی از آن ها برگشته و برخی دیگر به تیم ملی برنگشته اند. ولاسکو از زحمات من در طول سال های گذشته برای تیم ملی تشکر کرد.

بهترین لیبرو مسابقات جام بزرگ قهرمانان ادامه داد: من به جام بزرگ قهرمانان به عنوان آخرین تورنمنت پیش رو نگاه می کردم ولی به این موضوع اصلا فکر نمی کردم چون ممکن بود روی عملکردم تاثیر بگذارد.

او ادامه داد: شاید همین طرز تفکر باعث شد تا بدون استرس بتوانم بهترین عملکردم را ارائه دهم و با یک بازی قابل قبول در نهایت به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شوم. بازی با ژاپن برای ما ساده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم جای خودم را برای همواره به یک لیبروی جوان بدهم. من مطمئن هستم که بازیکنان خوبی برای حضور در این پست در تیم ملی وجود دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 410

به "ظریف: ولاسکو از خداحافظی ام شوکه شد ولی حرفه ای برخورد کرد، او گفت در ایتالیا هم با این موارد روبرو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: ولاسکو از خداحافظی ام شوکه شد ولی حرفه ای برخورد کرد، او گفت در ایتالیا هم با این موارد روبرو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید