فتوحی: می خواهیم قهرمان آسیا شویم، از مسئولان می خواهم توجه بیشتری به شمشیربازی داشته باشند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: شمشیربازی ایران در جهان صندلی ویژه ای دارد و از مسئولان می خواهیم که توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.

فتوحی: می خواهیم قهرمان آسیا شویم، از مسئولان می خواهم توجه بیشتری به شمشیربازی داشته باشند

برای سفر با قیمت تور نوروزی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

محمد فتوحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی مسکو گفت: 4-5 روز اردوی خوبی با آمریکا و روسیه و فرانسه در مسکو داشتیم و حضور در این مسابقات تاثیر زیادی در رنکینگ جهانی من داشت. ما هم در این مسابقات شرکت نموده بودیم تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم و این امتیاز هم برای افزایش رنکینگ مهم بود و هم برای اینکه برای قهرمانی آسیا آماده تر شویم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به قرعه سخت حریف ایتالیایی را شکست دادم و 12 امتیاز مهم را امتیازات خود اضافه کردم و در رنکینگ جهانی 35 پله صعود کردم.

ملی پوش سابر کشورمان توضیح داد: پیشرفت ما از چند سال پیش نمایان بود و الان شمشیربازی ایران در جهان صندلی ویژه ای دارد و پتانسیل ما این قدر بالا است که هر کدام از ملی پوشان می توانند بدرخشند.

وی ضمن تأکید بر حفظ فرایند موجود در شمشیربازی، اعلام نمود: تیم شمشیربازی از قانع ترین تیم های ورزش ایران است. خواسته زیادی نداریم فقط می خواهیم همین فرایند ادامه داشته باشد و فخری برای تیم ملی حفظ گردد و اردوها ادامه داشته باشد و در مسابقات شرکت کنیم. اگر همین فرایند ادامه داشته باشد می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

فتوحی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: ما صاحب مدال در آسیا هستیم ولی تا حالا طلا را از کره نگرفته ایم اما سال جاری با آمادگی کامل می رویم تا قهرمان آسیا شویم و اگر این عنوان را کسب کنیم. رنکینگ تیمی خوبی خواهیم داشت و تا رده چهارم بالا خواهیم رفت. عزم ما جزم است که در قهرمانی آسیا هم در بخش انفرادی و هم تیمی مدال های خوبی کسب کنیم.

وی در خاتمه گفت: از فخری به عنوان سرمربی تیم تشکر می کنم چون حضور او برای ما بسیار مهم است و تک تک بازیکنان با حضور وی کارهای بزرگ می نمایند و از مسئولین می خواهم با توجه به این نتایج، توجه ویژه تری به این رشته داشته باشند و بدانند پتانسیل این رشته بسیار بالا است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 773

به "فتوحی: می خواهیم قهرمان آسیا شویم، از مسئولان می خواهم توجه بیشتری به شمشیربازی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتوحی: می خواهیم قهرمان آسیا شویم، از مسئولان می خواهم توجه بیشتری به شمشیربازی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید