فراخوان پنجمین سالانه عکس دانشجویان منتشر شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پنجمین سالانه عکس دانشگاه تهران به همت انجمن علمی دانشجویی عکاسی دانشکده هنرهای تجسمی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و به صورت مجازی برگزار می گردد.

فراخوان پنجمین سالانه عکس دانشجویان منتشر شد

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، نمایش مجازی آثار دانشجویان عکاسی تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران بسـتری برای ارائه نشست ھای تخصصی به صورت آنلاین است. در ھـمین راسـتا از دانشـجویانی که علاقه مـند به شـرکت در این رویداد ھستند، دعوت می گردد تا آثار خود را، به دبیرخانه سالانه ارسـال نمایند. شرکت در این سالانه تنھا برای دانشجویان رشته عکاسی پردیس ھنرھای زیبا و فارغ التحصیلانی که کمتر از دو سال از تاریخ فارغ التحصیلی آن ها می گذرد، امکان پذیر است و شرکت نمایندگان می توانند آثار خود را در قالب مجموعه عکس، کتاب عکس، ویدئوآرت، دیجیتال آرت و سایر ھنرھای عکس بنیان شرکت دھند. ھر شرکت نماینده می تواند در ھر بخش سالانه اعم از بخش اصلی و بخش ویژه دو پروژه ارسال کند.

گفتنی است که این رویداد جنبه دانشگاھی و غیررقابتی دارد و پس از انتخاب آثار برگزیده توسط داوران بین آثار نمایش داده شده در این سالانه رقابتی وجود نخواھد داشت.

این مراسم از شنبه دوم اسفند تا پنجشنبه هفتم اسفند به صورت مجازی و در پردیس ھـنرھای زیبا در سایت رسمی سالانه عکس دانشگاه تھران به نشانی www.utphotoex.i برگزار خواھد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://t.me/utfineartsphotography/367 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1538

به "فراخوان پنجمین سالانه عکس دانشجویان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پنجمین سالانه عکس دانشجویان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید