فیلم ، آب گرفتگی معابر قم ، تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بارش های بهاری در بیشتر نقاط کشور شدت گرفته و در بعضی مناطق موجب وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است. در این ویدئو آب گرفتگی معابر ابتدای شیخ آباد قم را مشاهده می کنید.

فیلم ، آب گرفتگی معابر قم ، تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: بارش باران همراه با رعد وبرق، بارش برف در ارتفاعات، کاهش دما و دید افقی، وزش باد شدید موقت در قم پیش بینی می گردد.

مهران حیدری با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و سرد گفت: امروز و فردا بارش باران همراه با رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات، کاهش دما و دید افقی، وزش باد شدید موقت در قم پیش بینی می گردد.

حیدری مطرح نمود: به احتمال زیاد براثر این بارش، آب گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها، لغزندگی جاده ها و کاهش دید را در سطح استان داشته باشیم، ضمن اینکه باید مراقب سرمازدگی باغات و آسیب به سازهای غیر مقاوم در برابر باد نیز باشیم.

وی اعلام کرد: با توجه به شرایط هوا، مدیریت سدها و آب بندها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، فاصله دریافت از رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در تردد جاده ای و اجتناب از سفرهای غیرضروری و حفاظت از سازه های آسیب پذیر در برابر باد توصیه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1022

به "فیلم ، آب گرفتگی معابر قم ، تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، آب گرفتگی معابر قم ، تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید