بازسازی آپارتمان: قطع هزاران درخت بلوط برای بازسازی کلیسای نوتردام

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، براساس گزارشات منتشرشده تا به امروز بیش از هزار تنه درخت بلوط برای بازسازی کلیسای نوتردام قطع شده است.

بازسازی آپارتمان: قطع هزاران درخت بلوط برای بازسازی کلیسای نوتردام

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از al-ain؛ کنده های حدود هزار درخت بلوط برای بازسازی کلیسای نوتردام در پاریس که دو سال و نیم پیش در اثر آتش سوزی به شدت آسیب دیده بود، قطع شده است. شرکت مسئول بازسازی بیان کرد که هشت کنده که هرکدام بیش از 20 متر طول و یک متر قطر دارند در روز پنجشنبه برای بازسازی برج صلیب که در آتش فرو ریخته بود، قطع شد. 45 کارخانه چوب بری در فرانسه درگیر این کار هستند تا چوب مورد احتیاج برای بازسازی برج، خشک و سپس به محل ساخت و ساز منتقل شود.

برای بازسازی این بنا، تصمیم گرفته شد تا از موادی استفاده شود که تا حد امکان مشابه آنچه در کلیسای جامع اصلی استفاده شده است، باشد. هدف از این کار بازگشایی کلیسای جامع برای توده ها و بازدیدکنندگان در سال 2024 است. برآورد خاصی از هزینه های ساخت و ساز منتشر نشده، اما حدود 840 میلیون یورو (950 میلیون دلار آمریکا) از جمله یاری های اقتصادی بنیاد جمع آوری شده است.

در 15 آوریل 2019، آتش سوزی در مکان دیدنی مشهور دنیا، در جزیره Ile de la Cite که در رودخانه سن در مرکز شهر قرار گرفته است، رخ داد. آتش به سقف سرایت کرد و سپس بخش های عظیمی از ساختمان را که قدمت آن به قرون وسطی باز می شود را احاطه کرد. دلیل آتش سوزی هنوز به طور کامل معین نیست و ممکن است نقص در شبکه برق یا بقایای سیگار باعث آتش سوزی شده باشد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2033

به "بازسازی آپارتمان: قطع هزاران درخت بلوط برای بازسازی کلیسای نوتردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: قطع هزاران درخت بلوط برای بازسازی کلیسای نوتردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید