لیبل صدفی چیست و چگونه استفاده می گردد؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، لیبل صدفی از جمله برچسب های مورد استفاده در کسب و کارهای مختلف برای چاپ لیبل است که مواد اولیه پلی پرولیپن یا پلاستیک در فراوری آن نقش اساسی دارد. این لیبل به نوعی یک محصول پشت چسبدار محسوب می گردد که ضمن داشتن یک سطح صاف و حالت پلاستیکی، مقاومت بسیار بالایی در مقابل پاره شدن یا کشیدگی از خود نشان می دهد.

لیبل صدفی چیست و چگونه استفاده می گردد؟

کاربرد برچسب صدفی

لیبل صدفی در مقایسه با برچسب کاغذی در بسیاری از زمینه ها مقاومت بیشتری دارد و در شرایط آب و هوایی مختلف از جمله گرما و سرما آسیبی به آن وارد نمی گردد. از این نوع برچسب در انواع کسب و کارها و صنایع از جمله لوازم خودرو، لوازم خانگی، وسایل آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی و شوینده های مختلف استفاده می گردد.

بعضی از مزایای این برچسب

انواع مختلفی از چاپ لیبل وجود دارد، از جمله برچسب شیشه ای، برچسب ترانسپرنت و لیبل pvc. لیبل صدفی که نوع دیگری از برچسب پی وی سی محسوب می گردد، در واقع یک محصول لاستیکی یا سیلیکونی نرم است که هرگز از بین نمی رود یا پاک نمی گردد. این محصول را می توان حکاکی کرد یا به صورت برجسته چاپ کرد. این وسیله در مقایسه با برچسب های بافته شده، دوام بیشتری دارد و می تواند در برابر انواع آب و هوا مقاومت کند. این محصول را لیبل پی وی سی نیز می نامند. طراحی آنها به گونه ای است که برای لباس هایی مانند لباس شنا ایده آل هستند.

نحوه نصب این وسیله بر روی لباس

شرکت های فراوری نماینده این برچسب تکه های صدفی دوبعدی و سه بعدی سفارشی را برای مارک های لباس مد عرضه می نمایند. دوخت آن ها بر روی هر محصولی آسان به نظر می رسد. علاوه بر این، شما می توانید لوگو و نام تجاری خود را بر روی آن حکاکی، برجسته یا چاپ کنید. بنابراین، این وسیله می تواند به شما یاری کند تا برند خود را بسازید و تبلیغ کنید. شما می توانید از این محصول برای چاپ لیبل با استفاده از دوخت، چسب نواری یا پشتی آهنربایی نرم استفاده کنید. بنابراین این امکان برای شما فراهم شده که آنها را به روش خود به لباس وصل کنید.

برچسب صدفی برای لباس های رسمی

این وسیله برای معرفی کسب و کارها و محصولات مختلف بسیار مناسب خواهد بود. با این حال، آنها نه تنها می توانند برای محصولات لباس ایده آل مانند اورکت، پالتو و کوله پشتی مناسب باشند، بلکه می توانند در صورت استفاده در بسیاری از محصولات مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نیز مفید واقع شوند.

برچسب سفارشی

برچسب های صدفی شفاف و برچسب های سیلیکونی هر دو به برچسب های لاستیکی تعلق دارند. علاوه بر این، ظاهر آنها یکسان است، اما تفاوت هایی نیز با هم دارند. از جمله اینکه کلاس های مختلفی دارند. مانند ROHS، 6P، 15P . 15P به عنوان برترین محصول در زمینه مطابقت با شرایط محیط زیست در نظر گرفته می گردد. اگر می خواهید برچسب های لاستیکی را برای لباس کار در فضای باز یا لباس کودک سفارشی کنید، توصیه می گردد فقط برچسب های صدفی نرم را انتخاب کنید.

جزئیات و مشخصات برچسب صدفی

  1. مقدار، رنگ و شکل: به صورت سفارشی و بر اساس درخواست مشتری.
  2. مواد به کار رفته: صدفی نرم (پلی وینیل کلرید).
  3. طرز کار: شکل به وسیله قالب سه بعدی ثابت می گردد.
  4. لوگو: لوگو را می توان در هر دو طرف لیبل برجسته کرد.
  5. مواد قرار داده شده در پشت لیبل: چسب نواری یا دوخته شده، چسب 3M، دکمه های محکم یا آهنربا، قلاب های فولادی و موارد دیگر.
  6. نوع بسته بندی: بسته بندی داخلی با کیسه PP پلاستیکی، بسته بندی بیرونی با کارتن صادراتی.

تامین نمایندگان و فراوری نمایندگان این برچسب از فناوری های بسیار ماهرانه برای ساخت آن بهره می گیرند. به بیان دیگر این شرکت ها از جمله شرکت چاپ رفاه برچسب های لباس صدفی و لاستیک و سیلیکون قابل تنظیم را با برترین مواد اولیه فراوری و عرضه می نمایند. در عین حال فراوری برچسب پارچه ای نیز در دستور کار این شرکت ها واقع شده است. اگر می خواهید در زمان چاپ لیبل همه برچسب ها را سفارشی کنید، می توانید از خدمات این شرکت ها به برترین شکل ممکن استفاده کنید.

در عین حال این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که محصولات سیلیکونی نرم، دارای چقرمگی و کشش خوب هستند. چاپ لیبل به صورت صدفی نرم، سختی کمتری دارد و قابل تنظیم است، اما ایراد آن این است که استحکام چندانی ندارد.

کلام آخر

شرکت چاپ رفاه در طول فعالیت خود که بیش از 4 دهه از آن می گذرد، توانسته نام خود را به عنوان یک نهاد برتر در سطح کشور، در زمینه چاپ لیبل در انواع مختلف از جمله لیبل شیشه ای، لیبل ترانسپرنت و برچسب pvc مطرح کند. این شرکت در فراوری محصولات خود از برترین متریال استفاده می نماید تا رضایت مشتری به برترین شکل ممکن جلب گردد. برای سفارش آنلاین لیبل با ما در ارتباط باشید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2260

به "لیبل صدفی چیست و چگونه استفاده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیبل صدفی چیست و چگونه استفاده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید