مراسم معارفه مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری با حضور عضو هیأت مدیره برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مراسم معارفه علیرضا شجاعی مدیرجدید شعب پست بانک استان چهارمحال وبختیاری با حضور طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره، علیرضا واحدپور مدیرامور استان ها و بازاریابی، سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی این بانک و همچنین مرتضی بلالی دهکردی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی شهریارپور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برگزار گردید.

مراسم معارفه مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری با حضور عضو هیأت مدیره برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران: الیاسی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات جواد جبینی نیا سرپرست استان گفت: حضور شجاعی در همه حوزه های مدیریتی مؤثر بوده و همه جا یاری می کرده و قطعاً به پست بانک هم یاری خواهد نمود. وی از نیروهایی است که در نظام اداری، کارها را به نحو احسن انجام داده و تفکر سیستمی و استراتژیک دارد و مجدانه کارها را دنبال می نماید تا به نتیجه برساند.

وی اضافه نمود: باید از الگوها برای توسعه پایدار درسطح کلان کشور استفاده کرد، توسعه ای که موجب تخریب محیط زیست نگردد و عدالت اجتماعی را نیز گسترش دهد.

الیاسی اضافه نمود: رویکرد پست بانک ایران رویکرد بهبود اقتصاد کشور و توسعه محور و عدالت گستری است، منابع بانک اهرمی برای برنامه های توسعه ای است. پایه های خوبی در بانک گذاشته شده و باید ارتباطات بانک با سازمانه هایی که کارهای حمایتی انجام می دهند گسترش می یابد.

وی تأکید کرد: پست بانک ایران ظرفیت خوبی دارد و بانکداری تعیین دارد، در بدنه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و باید توسعه زیرساخت ها را برای افزایش ظرفیت بانک دنبال کنیم. این بانک در مرحله ای است که با رویکرد جدید می تواند به تحقق اقتصاد دیجیتال و دورترین نقاط روستایی کشور یاری کند.

بلالی در این جلسه گفت: پست بانک ایران پیشران ICT و توسعه اقتصاد دیجیتال و عامل رونق روستاهاست و درحد توان خودمان از این بانک برای توسعه خدمات حمایت می کنیم.

شهریارپور نیز ضمن قدردانی از کوششگران سیستم بانکی استان گفت: شجاعی از نیروهای فعال و با تجربه و به روز است، در هر حوزه خودشان را تطبیق می دادند و متخصص در هر حوزه است و هرکجا بفرایند منشأ خیر و برکت می گردد. دارای تجارب ارزنده ای است و می تواند یاری نمایند و در بسیاری از کارهای تاثیرگذار بوده و هست. وی در همه امور پیشرو بوده و مدیریت کرده و درسطح استان نیز اقدامات خوبی تنظیم کردند که برنامه های توسعه شهرستان ها و توسعه مالی 325 روستا از کارهای ماندگار اوست و در زمینه اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری نیز پیشرو بوده و کارهای خوبی انجام داده است.

واحدپور نیز ضمن تشکر از زحمات حبینی نیا گفت: مهمترین رویکرد پست بانک ایران؛ پیشگام در اقتصاد دیجیتال و انتخاب اول مشتریان مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته است. انشالله این بانک بتواند گام های مؤثری برای توسعه روستاها بردارد. تنها بانکی هستیم که پروانه کسب و کار ایجاد می کنیم و به وسیله 6500 هزار باجه بانکی برای 15 هزار نفر اشتغال ایجاد کریم.

وی گفت: شرایط اشتغال در استان چهارمحال وبختیاری فرایند خوبی دارد و پست بانک استان نیز عملکرد خوبی دارد، شجاعی را هم مدیری خلاق و پیگیر در استان می شناسند و ارتباط خوبی دارند و قطعاً به بانک یاری کرده و منابع خوبی را به بانک منتقل خواهد نمود.

حسین پور در این جلسه ضمن تبریک شروع 25سال فعالیت پست بانک ایران به تشریح اهم اقدامات و دستاوردهای بانک طی امسال و پروژه ری برندینگ و موفقیت های بانک از جمله انتخاب ان به عنوان برترین بانک دولتی کشور و جزو 10 بانک برتر دنیا اسلام براساس گزارش بنکر پرداخت.

شجاعی و حبیبی نیز از عضو هیأت مدیره و مدیران ستادی بانک و مدیران استانی حاضر در جلسه تشکر کردند.

همچنین پس از این مراسم، جلسه شورای اداری پست بانک استان برگزار و طی آن عضو هیأت مدیره رهکردهای لازم را بیان داشت و مدیران ستادی نیز توضیحات لازم را در زمینه های مختلف ارائه کردند و درادامه نیز حبیبی نیا، گزارشی از عملکرد استان را ارائه و بعضی کارکنان نیز دیدگاه ها و نظرات خود را برای بهبود امور بیان داشتند.

گفتتنی است: عضو هیات مدیره و مدیران ستادی در این سفر از باجه بانکی روستای شوراب صغیر شهرکرد، واحدهای ستادی و شعبه مرکزی شهرکرد بازدید و از زحمات و کوشش های کارکنان قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1533

به "مراسم معارفه مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری با حضور عضو هیأت مدیره برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معارفه مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری با حضور عضو هیأت مدیره برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید