موسسات عمومی غیر دولتی تابع قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سیدسلمان سامانی در مصاحبه با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که شهرداران بازنشسته مشمول مصوبه اخیر مجلس خواهند شد یا قانون شهرداری ها، اضافه نمود: باید توجه داشت که آنچه اخیراً در مجلس مصوب گردیده اصلاح تبصره یک قانونی است که در سال 95 به تصویب رسیده و در همان زمان دستگاه هایی که مشمول این قانون می شوند کاملا تعیین گردیده است.

موسسات عمومی غیر دولتی تابع قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند

وی ادامه داد: مطابق این قانون تمامی دستگاه هایی که در ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری تصریح گردیده اند و به طور کلی دستگاه هایی که از بودجه عمومی کل کشور استفاده می نمایند مشمول این ممنوعیت هستند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اینکه ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، شامل موسسات عمومی غیر دولتی نیز می گردد، اضافه نمود: دستگاه های مشمول این قانون در سال 95 معین گردیده است و در مصوبه اخیر مجلس دستگاههای مشمول تغییری نکرده اند و تنها افرادی که استثناء گردیده بودند محدود گردیده است. بنابراین اصل قانون، قانونی است که از سال 95 اجرایی گردیده است.

وی ادامه داد: هنوز اصلاحیه جدید ابلاغ نگردیده است و بعد از ابلاغ قانون باید پس از آنالیز دقیق در خصوص افرادی که مشمول آن می شوند، اعلام نظر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 64

به "موسسات عمومی غیر دولتی تابع قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسات عمومی غیر دولتی تابع قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید