میلیتائو و بنزما در انتظار نظر نهایی پزشکان رئال

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، شب گذشته رئال مادرید در برنابئو پیروز به شکست والنسیا با نتیجه 2-0 شد، ولی در جریان این بازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را به علت مصدومیت از دست داد. ابتدا ادر میلیتائو بود که به علت مشکل همسترینگ تعویض شد و جای خود را به دنی کارواخال داد و در ادامه کریم بنزما هم به علت مصدومیت عضلانی از ناحیه ران تعویض شد. رئال یکشنبه در زمین مایورکا به میدان خواهد رفت و میلیتائو و بنزما قطعا این بازی را از دست خواهند داد.

میلیتائو و بنزما در انتظار نظر نهایی پزشکان رئال

طبق اعلام مارکا، قرار است فردا پزشکان رئال نظر نهایی و دقیق خود در خصوص شرایط مصدومیت این دو بازیکن را بدهند، ولی نتایج اولیه نشان می دهد هر دو به جام باشگاه های دنیا خواهند رسید. مارکا نوشته است که شرایط کریم بهتر از میلیتائو است و به خاطر احتیاط و ریسک از دست دادن نیمه نهایی جام باشگاه های دنیا، برابر مایورکا استراحت خواهد نمود.

رئال هفته های بسیار حساسی را پیش رو دارد. پس از بازی با مایورکا و شرکت در جام باشگاه های دنیا، رئال علاوه بر لالیگا، باید خود را مهیای بازی رفت با لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کند و نیز بازی رفت برابر بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری را نیز پیش رو خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2324

به "میلیتائو و بنزما در انتظار نظر نهایی پزشکان رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیتائو و بنزما در انتظار نظر نهایی پزشکان رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید