نسخه بازسازی شده Zelda: Skyward Sword برای سوییچ معرفی گردید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، درحالی که هواداران نینتندو برای مشاهده نمایش جدید بازی افسانه زلدا: نفس وحش 2 در نینتندو دایرکت اخیر لحظه شماری می کردند، اما این شرکت ژاپنی تصمیم گرفت که نمایش برگ برنده خود را فعلاً نگه دارد و در عوض نسخه اچ دی شده یکی از قسمت های قدیمی این سری یعنی بازی افسانه زلدا: شمشیر آسمانی (The Legend of Zelda: Skyward Sword) را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کند.

نسخه بازسازی شده Zelda: Skyward Sword برای سوییچ معرفی گردید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در جریان مراسم نینتندو دایرکت که چندی پیش برگزار گردید، شرکت نینتندو اعلام نمود که نسخه اچ دی شده بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword در تاریخ 25 تیر 1400 (16 ژوئیه 2021) برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا در نسل هفتم برای کنسول Wii منتشر شده بود. اگرچه بازی برای دو نسل پیش است و این نسخه صرفاً اچ دی شده است، اما نینتندو در حرکتی عجیب بازی را با قیمت کامل 60 دلاری معرفی نموده است. هرچند، ابن اولین باری نیست که در سال های اخیر نینتندو چنین تصمیمی را گرفته است. اگرچه قیمت 60 دلاری این بازی باعث تعجب و گاه نارضایتی برخی از گیمرها شده، اما جالب اینجاست که همچون تجربه های قبلی، به نظر نمی رسد که نینتندو از نظر فروش با مسئله ای روبه رو گردد و به احتمال زیاد هواداران حتی با این قیمت هم بازی را تهیه خواهند کرد.

همان طور که گفته شد، این بازی در اصل برای کنسول Wii طراحی شده بود و به همین خاطر در گیم پلی به کنترلر حرکتی این کنسول تکیه و توجه زیادی داشت. پورت اچ دی شده بازی ویژگی های آن نسخه را حفظ نموده و با استفاده از کنترلر جوی -کان سوییچ تجربه مشابهی را ارائه خواهد نمود. به گفته توسعه دهندگان بازی، حتی به خاطر پردازنده سریع تر نینتندو سوییچ، مبارزات در این نسخه روان تر خواهند بود.

با این حال، نینتندو اساس و ساختار جدیدی برای دکمه های این بازی در کنترلر طراحی نموده که با استفاده از آنالوگ سمت راست می توانید شمشیر لینک را حرکت دهید و بازیکنان با یاری این طرح جدید می توانند به راحتی در حالت دستی، در حالت استفاده از کنسول سوییچ لایت یا با کنترلر پرو از بازی افسانه زلدا: شمشیر آسمانی لذت ببرند. با توجه به اینکه این قسمت از مجموعه زلدا در ابتدا به صورت ویژه برای کنسول نسل هفتمی نینتندو و کنترلر آن طراحی شده بود، اکنون مشتاقیم که ببینیم توسعه دهندگان بازی چگونه آن را در عمل برای سوییچ بهینه نموده اند. نینتندو همچنین برای مشتاق کردن هواداران این بازی، نسخه ویژه ای از کنترلر جوی -کان با طرح بازیThe Legend of Zelda: Skyward Sword را عرضه خواهد نمود که با مضمون سپر و شمشیر ویژه لینک طراحی شده است.

اگرچه در مراسم اخیر نینتندو چیز جدیدی از بازی افسانه زلدا: نفس وحش 2 به نمایش درنیامد، اما این شرکت به هواداران زلدا وعده داد که در آینده و در ادامه سال 2021 اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر خواهد نمود. این احتمال وجود دارد که در ماه های آینده نینتندو برنامه ویژه ای را برای رونمایی از گیم پلی و جزییات دنباله افسانه زلدا: نفس وحش تدارک ببیند.

تریلر و تصاویر منتشر شده از The Legend of Zelda: Skyward Sword HD را در ادامه برای تان قرار داده ایم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1591

به "نسخه بازسازی شده Zelda: Skyward Sword برای سوییچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بازسازی شده Zelda: Skyward Sword برای سوییچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید