هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در صورت خواهش شما و با آهار مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه اضافی هتل ترانسفر را برای شما از هیات خطسیر جمیل می نماید و رفتن از هیات خطسیر تا هتل حدود 40 لمحه طول خواهد کشید. از جمله کارها خدمت گزاری ها رفاهی هتل رامادا دی ام ای می توان به اینترنت رایگان آن رمز کرد که در کلیه نقاط هتل در دسترس می باشد. در هتل مقبول تخلیه به صورت شبانه روزی مرتب پاسخگویی به شما هستند. دقت داشته باشید که زمان مستجاب از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد و ساعت بازدهی انتقال دادن اتاق باید تا قبل از 12 ظهر اعمال گیرد. در ادامه در مطلب هتل های بانکوک در خصوص هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک بیشتر می گوییم.

هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

می توانید در طول اقامت خود در هتل خودرو کرایه کنید و بدون احتیاج به رزرو قبلی از پارکینگ آن مصرف کنید. برای کسانی که به سفر کاری می روند اتاق جلسات تعبیه شده و در صورت پرداخت بورس نقصان می توانند از امکاناتی مانند ابزار فکس، فتوکپی و … مصرف نمایند. همه اتاق ها مجز به آلت خدعه معقول هوا می باشند و چپق کشیدن در هتل ممنوع است. اذن ورود چهارپایان منسوب ومربوط به خانه به هتل وجود ندارد. اگر اشتیاق داشته باشید می توانید از خدمت ها واکس بلاعوض :صفت بی مزد آن کاربرد کنید.

امکانات تفریحی

در این هتل چندین برم وجود دارد که یکی از آن ها در پایه ها بالا ساخته شده و هنگام شنا کردن در آن می توان چشم اندلزی زیبا را در برابر خود داشت. از دیگر فعالیت ها تفریحی هتل راداما دی ام ای می توان به سونا و جماعت بدنسازی آن کنایه کرد. خوشی های کم قیمت برای بچه ها نیز در هتل برگزار می گردد.

رستوران های هتل

مطعم گالریا (Galleria Restaurant): رستورانی که به آرایش آراستگی دکور شده و در طبقه همکف واقع شده است. این رستوران به طور سلف سرو یا انتخابی از منو غذاهای یکسان بین المللی و محلی را سرو می نماید و سعت ارائه فعالیت ها به 160 نفر را به صورت همزمان دارد.

استراحتگاه دودفند (Dudeffends Lounge): سالن استراحتی راحت که در لابی هتل ساخته شده و به سرو غذاهای سبک مانوس اسنک و اقمشه جلاب می پردازد. در این مکان تلوزیونی بزرگ نصب شده که رویدادهای مهم ورزشی و اعلام و بی خبرگذاشتن را پخش می نماید. شب های آدینه و شنبه اجرای پیانو زنده اعمال می گردد. ساعت کاری آن از ساعت 11 صبح تا 11 شب می باشد.کافی شاپ کنار استخر: کافی شاپی در فضای باز که از آن می توان چشم اندازی از شهر بانکوک را پیش روی خود داشت. کافی شاپ امتعه غذاهای سبک را سرو می نماید. ساعت کاری آن از ساعت 10 صبح تا 9 شب می باشد.

امکانات اتاق های هتل

هتل دارای 286 اتاق و سوییت می باشد که به دو دسته میزان و ویژه پاشیدگی می شوند. اتاق های آن دارای کامپیوتر) کنار می باشند که کانال هایی با چندین زبان زنده جهان را ستاندن می نمایند. همه اتاق های هتل دارای مینی بار و قهوه ساز می باشند. بطری های آب معدنی نیز در هتل قرار داده می گردد. اتاق های هتل بسته به نوع اتاقی که آزادی می کنید چشم اندازهای متفاوتی خواهند داشت. هر روز مجله بلاعوض :صفت بی مزد در حریت شما قرار خواهد گرفت و اگر بخواهید پاکی اتاق برایتان ارتکاب خواهد شد. در سرویس صحی و حمام متاع آرایشی-بهداشتی گونه گونی تلون مانند شامپو، صابون و سشوار آماده شده است و داخل آن ها دوش و وان مجزا وجود دارد.

انواع اتاق های هتل

اتاق های سوپریر (Superior Room): ابعاد این اتاق ها 32 متر مربع است و در آن ها یک تخت بزرگ دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داد. موقع استرداد اتاق می توانید اتاق های آلت تدخین توتون آزاد یا آلت تدخین توتون غیرشرعی ناروا را تقاضا کنید. بوم اتاق ها ویران آواره بنا وابسته و بعید است.

اتاق های دولوکس (Deluxe Room): ابعاد این اتاق ها 32 متر مربع است و در آن ها یک تخت بزرگ دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داد. موقع واگذاری اتاق می توانید اتاق های چپوق و قلیان آزاد یا پیت ناشایست را التماس کنید. منظره اتاق ها چشم اندازی فوق العاده به شهر بانکوک است.

اتاق های ماه عسل (Honeymoon Room): سطوح اتاق های ناه عسل 38 متر مربع است و داخل آن یک تخت دو نفره بزرگ واقع شده است و جشم اندازی فوق العاده از فلک شهر بانکوک نیز در معادل واقع شده است. سامان سیگار در آن نیز مانوس سایر اتاق ها است.

فاصله هتل

کاخ بزرگ بانکوک (Grand Palace): که با تاکسی حدود 8 کیلومتر از هتل گزند تفرق دارد و نیم ساعت راه در پیش خواهید داشت. اگر بخواهید از هواپیما) و راننده خلبان ناخدا و مترو مصرف کنید نیز در حدود یک ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

مرکز خرید Central World: وهن آسیب مرکز خرید از هتل 2 کیلومتر است که اگر تحمل داشته باشید با یک پیاده روی 15 لطیفه ای می توانید به آن برسید. با کشتی و تاکسی نیز تقریبا همین زمان را باید برای رفتن به این مرکز خریداختصاص دهید.

بازار Asiatique: گزند تفرق آن از هتل11 کیلومتر است و سریع ترین راه الحاق به آن تاکسی است که حدود 20 نکته لحظه زمان می برد، گزینه دیگر استعمال از ادوات نقلیه شریکی است که 57 لمحه وقت میگیرد.موزه و کارخانه عروسک سازی بانکوک: تنها 500 متر با هتل فاصله دارد و به صعوبت می توان به آن دسترسی داشت.فرودگاه سووارنابومی بانکوک: وهن آسیب حزب تا هتل 27 کیلومتر است و برای اتصال به آن با تاکسی حدود 45 دقیقه و با ادوات نقلیه عمومی 1 ساعت زمان احتیاج خواهید داش.

منبع: ای تایلند
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 294

به "هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید